QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה 😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה
אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם 😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה
ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט
ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..
חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא? 😯
סליחההה?!?! גיי בויזזז??
ואייייייייייייייייייייייי !@#$!@#$%@!
כן, כן..
גיי בויס..חחחחחח..
עכשיו תעני לי על השאלה של הבוקר והערב?..
QUOTE (neni @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..
חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא? 😯
סליחההה?!?! גיי בויזזז??
ואייייייייייייייייייייייי !@#$!@#$%@!
כן, כן..
גיי בויס..חחחחחח..
עכשיו תעני לי על השאלה של הבוקר והערב?..
טוב מאמי אז ככה..
ההופעה היא בערב
וגם הברית..
אתה יודע..שעושים אירועים וזה..זה בערב לא בבוקר!!
נראה לי אתה מתבלבל בין ברית מילה לשבת חתן
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה 😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה
אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם 😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה
ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט
ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
חחח האיש והתחת 😂
גמד גמד אבל חמוד
איפה את גרה?? גמני באה 😉
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה 😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה
אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם 😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה
ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט
ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
חחח האיש והתחת 😂
גמד גמד אבל חמוד
איפה את גרה?? גמני באה 😉
קרית חיים ואת?
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה 😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה
אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם 😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה
ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט
ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
חחח האיש והתחת 😂
גמד גמד אבל חמוד
איפה את גרה?? גמני באה 😉
קרית חיים ואת?
כרמיאל..מוכר??
לא רחוק
אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
QUOTE (~MoR~ @ 10/07/2006) אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
כן מאמי ..מאוד
כמו שאמרתי זה לא סתם דוד..
אנחנו בקשר ממש טובבב..
וקרנושש ברור שאני מכירה את כרמיאל חחח
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 10/07/2006) אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
כן מאמי ..מאוד
כמו שאמרתי זה לא סתם דוד..
אנחנו בקשר ממש טובבב..
אז זה בכלל לא שאלה..
לדעתי ללכת לברית מבלי לחשוב פעמיים..
ראסמי מה אין להם עוד הופעות איפה שאת גרה? 😊
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..
חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא? 😯
סליחההה?!?! גיי בויזזז??
ואייייייייייייייייייייייי !@#$!@#$%@!
כן, כן..
גיי בויס..חחחחחח..
עכשיו תעני לי על השאלה של הבוקר והערב?..
טוב מאמי אז ככה..
ההופעה היא בערב
וגם הברית..
אתה יודע..שעושים אירועים וזה..זה בערב לא בבוקר!!
נראה לי אתה מתבלבל בין ברית מילה לשבת חתן
מה פתאוםםםם
ברית זה בדרך כלל בבוקר..צהריים ככה..
חתונות ובר מצוות זה בערב יותר..
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) וקרנושש ברור שאני מכירה את כרמיאל חחח
חח סבבה
מה החלטת בסוף?
ובאמת ברית זה לרוב בצהרים..באיזה שעה המופע שלהם?
QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 10/07/2006) אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
כן מאמי ..מאוד
כמו שאמרתי זה לא סתם דוד..
אנחנו בקשר ממש טובבב..
אז זה בכלל לא שאלה..
לדעתי ללכת לברית מבלי לחשוב פעמיים..
ראסמי מה אין להם עוד הופעות איפה שאת גרה? 😊
לא בזמן הקרובב..
הם בקרוב נוסעים לחודש סיבוב הופעות באילת\:
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) וקרנושש ברור שאני מכירה את כרמיאל חחח
חח סבבה
מה החלטת בסוף?
ובאמת ברית זה לרוב בצהרים..באיזה שעה המופע שלהם?
עזבו יש לי יום קשה מחר!!
קשה לי לחשוב בהגיון על מחרתיים חחח
חח מסכנה
אנחנו עזרנו ואמרנו את דעתנו
כשתגעי להחלטה תודיעי לנו!! :]]