פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני בבעיה :(

✍️ lakoko 📅 10/07/2006 02:30 👁️ 545 צפיות 💬 50 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 4
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה 😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה

אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם 😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה

ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט


ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..

חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא?  😯
סליחההה?!?! גיי בויזזז??
ואייייייייייייייייייייייי !@#$!@#$%@!
כן, כן..
גיי בויס..חחחחחח..
עכשיו תעני לי על השאלה של הבוקר והערב?..
QUOTE (neni @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..

חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא?  😯
סליחההה?!?! גיי בויזזז??
ואייייייייייייייייייייייי !@#$!@#$%@!
כן, כן..
גיי בויס..חחחחחח..
עכשיו תעני לי על השאלה של הבוקר והערב?..
טוב מאמי אז ככה..
ההופעה היא בערב
וגם הברית..
אתה יודע..שעושים אירועים וזה..זה בערב לא בבוקר!!
נראה לי אתה מתבלבל בין ברית מילה לשבת חתן
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה  😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה

אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם  😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה

ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט


ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
חחח האיש והתחת 😂

גמד גמד אבל חמוד

איפה את גרה?? גמני באה 😉
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה  😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה

אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם  😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה

ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט


ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
חחח האיש והתחת 😂

גמד גמד אבל חמוד

איפה את גרה?? גמני באה 😉
קרית חיים ואת?
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חחחח לא זה לא זה  😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה

אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם  😁
אדם?!?גמדדדדד מטר ובממבהה

ערן--> האיש והתחת 😊
ערן הוא שולטטטטטטטטטט


ודרךך אגבב...שבוע שעבר ישבתי בקיוסק ליד הבית ופתאום אדם נכנס וקנה קולה וקליק 😊 חחחח
חחח האיש והתחת 😂

גמד גמד אבל חמוד

איפה את גרה?? גמני באה 😉
קרית חיים ואת?
כרמיאל..מוכר??

לא רחוק
אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
QUOTE (~MoR~ @ 10/07/2006) אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
כן מאמי ..מאוד
כמו שאמרתי זה לא סתם דוד..
אנחנו בקשר ממש טובבב..
וקרנושש ברור שאני מכירה את כרמיאל חחח
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 10/07/2006) אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
כן מאמי ..מאוד
כמו שאמרתי זה לא סתם דוד..
אנחנו בקשר ממש טובבב..
אז זה בכלל לא שאלה..
לדעתי ללכת לברית מבלי לחשוב פעמיים..
ראסמי מה אין להם עוד הופעות איפה שאת גרה? 😊
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..

חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא?  😯
סליחההה?!?! גיי בויזזז??
ואייייייייייייייייייייייי !@#$!@#$%@!
כן, כן..
גיי בויס..חחחחחח..
עכשיו תעני לי על השאלה של הבוקר והערב?..
טוב מאמי אז ככה..
ההופעה היא בערב
וגם הברית..
אתה יודע..שעושים אירועים וזה..זה בערב לא בבוקר!!
נראה לי אתה מתבלבל בין ברית מילה לשבת חתן
מה פתאוםםםם
ברית זה בדרך כלל בבוקר..צהריים ככה..
חתונות ובר מצוות זה בערב יותר..
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) וקרנושש ברור שאני מכירה את כרמיאל חחח
חח סבבה

מה החלטת בסוף?

ובאמת ברית זה לרוב בצהרים..באיזה שעה המופע שלהם?
QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 10/07/2006) אבל לא אמרת אם את בקשר טוב איתם..של הברית..
כן מאמי ..מאוד
כמו שאמרתי זה לא סתם דוד..
אנחנו בקשר ממש טובבב..
אז זה בכלל לא שאלה..
לדעתי ללכת לברית מבלי לחשוב פעמיים..
ראסמי מה אין להם עוד הופעות איפה שאת גרה? 😊

לא בזמן הקרובב..
הם בקרוב נוסעים לחודש סיבוב הופעות באילת\:

QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) וקרנושש ברור שאני מכירה את כרמיאל חחח
חח סבבה

מה החלטת בסוף?

ובאמת ברית זה לרוב בצהרים..באיזה שעה המופע שלהם?
עזבו יש לי יום קשה מחר!!
קשה לי לחשוב בהגיון על מחרתיים חחח
חח מסכנה

אנחנו עזרנו ואמרנו את דעתנו
כשתגעי להחלטה תודיעי לנו!! :]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך