QUOTE (אילניתושקה @ 10/07/2006) מה החלטת בסוף מאמי ? זה מחר בערב ?
אני אלך לברית..
אם כי...אני ממש יאכל ת'לב!!כי אני 100% ייכנס לפגוש אותםםם...
אבלל אין מה לעשות...זה תינוק שכולם ציפו לו הרבה זמן ואני לא יכולה לא ללכת\: 😢
אני במוקמך לא הייתי הולכת מאמי ..
אבל זה החלטה שלך וסדר עדיפויות שלך מאמי
ברית........ 😂
ותהני!
גיים בוייז יחכו לך מאמי..... אם את לא יכולה לשלב!
QUOTE (אילניתושקה @ 10/07/2006) אני במוקמך לא הייתי הולכת מאמי ..
אבל זה החלטה שלך וסדר עדיפויות שלך מאמי
אעההעאעההאההאעה
תשכנעיייי אותייי!! בבקקשהההההההההההההה
חחחח..
אם את רוצה ת'ברית כל כך תלכי ,
אבל אני חושבת שזה מספיק שאימא שלך ואבא שלך מייצגים אותך..
את יכולה ללכת להופעה..
QUOTE (אילניתושקה @ 10/07/2006) חחחח..
אם את רוצה ת'ברית כל כך תלכי ,
אבל אני חושבת שזה מספיק שאימא שלך ואבא שלך מייצגים אותך..
את יכולה ללכת להופעה..
זהו מאמי..זה לא כמו עוד דוד רגילל..
זה דוד שאנחנו ממש ממש קשוריים אליו!!
וזה לא מספיקק שהם יילכו..זה ממש אירוע השנה 😂
אני אומרת תלכי לברית. את תוכלי ללכת להופעות של הגיים בויז עוד הרבה פעמיים.
אבל בשאר הפעמים לא תוכלי להיכנס למאחורי הקלעים?תהני 😊
אני אומרת שתלכי לברית..אחרי הכל קודם כל המשפחה..והברית זה רק פעם אחת
אבל הופעות יהו עוד המון
תהני מאמי :]]
איזה תגובות גזעניות! 😂
אתן לא אוהבות את הגיים בויז ולא מוכנות להודות בזה 😊
אז אתן משכנעות אותי ללכת לברית!! 😂 😂 😂 😂
אני בטוחה שלא תחסירי לגיים בויז האלו..ואולי בכלל לא איכפת להם כאילו!?
ולמשפחה כן תחזירי והם כן יעלבו שהעדפת ללכת למופע במקום להיות איתם שם..
תשקלי את זה טוב טוב
חחחח לא זה לא זה 😂
עם כל הכבוד לגיים בויז קודם כל המשפחה
אממ אני הייתי הולכת בשביל אדם 😁
את בקשר טוב עם אלה של הברית?
תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..
חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא? 😯
QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) אני בטוחה שלא תחסירי לגיים בויז האלו..ואולי בכלל לא איכפת להם כאילו!?
ולמשפחה כן תחזירי והם כן יעלבו שהעדפת ללכת למופע במקום להיות איתם שם..
תשקלי את זה טוב טוב
חחחחחחח ברור שלא אכפת להם ממני
אבל לי אכפת מהם. 😊זה מה שחשוב
QUOTE (neni @ 10/07/2006) תלכייייי לבריתתתתתתת
מה את צריכה לראות הופעה של ה-GAYBOYS?..
חוץ מזה..שבריתות בדרך כלל בבוקר והופעות בערב..לאאאא? 😯
סליחההה?!?! גיי בויזזז??
ואייייייייייייייייייייייי !@#$!@#$%@!