QUOTE (-seth- @ 10/07/2006) בהצלחה תומר 😁 סתם
תומר אל תיהיה כזה כבד רציני זה היה בשביל הכיף
אתה יודע מה הרגש של מתן כלפי ומה שלי כלפיו
ואל תעשה את זה ככה
כי אתה יודע שיש לי גם משו כלפיף
ואני גם יודע שאלי אתה מרגיש דברים
זוכר תיום ההוא אחרי היומולדת שלך שלא נפגשנו אחרי כ"כ הרבה זמן והיזדיינו על הקיר של מתן ?
תגיד שלא הרגשת דברים!!!!!
עם לא הרגשת אז זה פוגע בי ואני לא חושב שאני יוכל לחזור ליהיות ידיד שלך אי פעם
ואל תעשה את זה כאילו בגדנו בך כי עם זה ככה אני יספר למתן מה בידיוק היה עם מאור איך הוא קרא לך כוסי ?
ושאני לא יתחיל עם מה שהיה בנינו לא אכפת לי כבר אני רוצה להיתאבד ביגלל שאתה מוציא אותי מאניק ככה ואתה יודע שזה לא נכון אמיתי וכנה לעשות את זה
אבל למה את מסכסך 😢
לא היה בנינו כלום למה אתה סתם אומר
אתה יודע שאני אוהב את תומר ואני נהנה להיות איתו אז למה???
אתה חתיכת הומו! זה המ שאתה!!!
אפשר לחשוב שיעש לך כזה בנזוג אוהב ומתחשב
אלמי היית בא לבכות על כל הקטעיםן המסריחים ???
למי?!?!?!?
לי!!!!
ואני נתתי לך אתץ כל התמיכה
נמאס ליהיות מספר 2 מתן תבין את זה !!!!
ותאמין לי עם הייתי מספר לך הכל על תומר@!!!
😊
וקוראים לי סכסכן
שמעו בננננננננננננננננננים חחחחח אולי תפתרו את כל זה בדרך אחרת ראסמי אני אומרת לכם
זה לא הכי מעניין את כולם פהההההההההה בפורוםםםםםםםםםםםםם
זה כןןןןןןןןןןןןןןןן חחחחחחחחח
שיר אולי אותך כן ,אבל להגיד שהם הז***נו להם בכיף יש כאלו שלא הכי מעניין אותם!
ולא שיש לי משהו נגדכם..
כן ידעתי שזה יבוא
הלוואי שיצא לך בנ כוסון והומו
נראה מה תגידי אז !!!! 😠 גזענית
:\
תפתרו את העיניינים שלכם מחוץ לפורום.
זה יחסים שלכם,
אתם באמת רוצים שכל המשתמשים פה יראו את זה?
לאפחד אין פה בעיה עם הומואים נשמות
אבל הפכתם את זה להצגה =/
QUOTE (shelyso @ 09/07/2006) לאפחד אין פה בעיה עם הומואים נשמות
אבל הפכתם את זה להצגה =/
בדיוק.
אלה החיים הפרטיים שלכם,
ועוד סכסוכים,
למה להפוך את זה לעניין של כולם?
שמעו בנים...
אני באמת חושבת שכדאי לפתור עניין כזה בדרך יותר פרטית מאשר בפורום. חבל שסתם יהיה פה ריב. קחו לתשומת ליבכם....
כמו שאור ויעל אמרו
זה לא מתאים לפורום !
תפתרו את זה בינכם.
ננעל.