אוקי פתאום משום מקום מתן שאל אותי עם אני רוצה להיזכר בימים הטובים שלנו יחד ולשבת
בחומוס גבעתיים ולדבר על היחסים שלנו
בקיצור מתן ואני התפנקנו על שני ג'חנונים גדולים לכל אחד ביצה כמובן היה כל כך טעים ליקקנו את האצבעות
[עם תומר לא היה רשום הייתי מביא עוד פרטים] תגידו שמתנוש לא גבר שרמנטי
מתניי תודה על הכל חמוד תעשה לי 2 ילדים וילדה!!!!
אנשים תנו לו בכל הכבוד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מקווה שהיה לכם טעים ! =)
תודה כפרה היה טעים! לפחות למתנוש סתם גם לי
יאללה מתן אל תתבייש הם כבר יודעים!
קובי אמרתי לך לא לכתוב על זה כלום נכון?!
אם תומר רואה את זה אני הורג אותך!
הוא יזיין אותי
(דו משמעי)
חחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחח שמחה שנהנתם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל של מתן לא ג'חנון 🙄 🙄 🙄 😕 😯 😁
מתן נמאס לי שאנחנו צריכים להסתיר תיחסים בנינו
שלא תחשוב שיש לך חבר כזה אמין
אתה חושב שתומר לא עשה איתי כאלה דברים בזמ שהייתם חברים
אני לא יכול מתן תבין אותי אני אוהב את שניכםן
לא יודע עם מאוהב אבל אוהב 😉 איפה היו הימים ששלשתינו היינו חופשיים והיינו עושים דברים בשביל הכיף איפה ?
זה לא פיר
אני יודע ומבין תומר היה איתי אתה היית איתי
טבעי שתרצו ליהיות ביחד ולנסות תקשר שלכם אחד עם השני
אבל דמט אני לא יכול יותר
ביקשת ממני לבחור בך או בתומר ובחרתי בך
בוא נקבע להיפגש עם תומר לארוחה כמו פעם
ונסביר לו את המצב
שזה חוזר ליהות פעם
בשבילי מתן בבקשה אני מכיר אותך מגיל 3 תחשוב על זה
רק תבטיח לי שתחשוב על זה
😊
ככה מתן?
סבבבבבבה
זוכר את מאור שבא איתי לעבודה שלך ? ה"ידיד שלי "
חכה חכה עכשיו אני מתקשר אליו
תאחל לי בהצלחה יא אוחצ'ה 😠
QUOTE (מלאך_השמן @ 10/07/2006) 😊
ככה מתן?
סבבבבבבה
זוכר את מאור שבא איתי לעבודה שלך ? ה"ידיד שלי "
חכה חכה עכשיו אני מתקשר אליו
תאחל לי בהצלחה יא אוחצ'ה 😠
תומיייי לאאאאאאא בבקשה לא!!!
לא היה ביני לבין קובי כלום!!!!!!!
לא היה בנינו כלום נישבע לך
הוא רוצה סתם להפריד בנינו 😢
תאמין לי
אני אוהב אותך
קוביייייייייי איזה סכסכןן 😠
בהצלחה תומר 😁 סתם
תומר אל תיהיה כזה כבד רציני זה היה בשביל הכיף
אתה יודע מה הרגש של מתן כלפי ומה שלי כלפיו
ואל תעשה את זה ככה
כי אתה יודע שיש לי גם משו כלפיף
ואני גם יודע שאלי אתה מרגיש דברים
זוכר תיום ההוא אחרי היומולדת שלך שלא נפגשנו אחרי כ"כ הרבה זמן והיזדיינו על הקיר של מתן ?
תגיד שלא הרגשת דברים!!!!!
עם לא הרגשת אז זה פוגע בי ואני לא חושב שאני יוכל לחזור ליהיות ידיד שלך אי פעם
ואל תעשה את זה כאילו בגדנו בך כי עם זה ככה אני יספר למתן מה בידיוק היה עם מאור איך הוא קרא לך כוסי ?
ושאני לא יתחיל עם מה שהיה בנינו לא אכפת לי כבר אני רוצה להיתאבד ביגלל שאתה מוציא אותי מאניק ככה ואתה יודע שזה לא נכון אמיתי וכנה לעשות את זה
אוי ואבוייייייייייי..
כמה שזה עצובבבבבבב....
חחחחחחח
הייתייייי...
לילוושששש😊
אפשר לחשוב מתן
שנינו יודעים מה תומר עשה לך
על הבגידה
אני אל מדבר עלי
עדיף שלא נפתחי את זה פה מול כולם
כי בראסמי כולנוט ניצא מאניקים
אנחנו חושבים מהזעיו
בואו נחזור ליהיות כמו פעם
שלוש יזיזים חרמנים
זוכרים תחופש הגדול שנה שעברה ?!
כל יום היינו עושים את זה ביחד היה כ"כ אלוהייי
ושלא תראו ככה את תומר הוא גם מומו לא קטן במיטה