עכשיו אני מול המחשב אוכלת להנאתי טוסט חחח
ישנתי עד שחבר שליה חליט להעיר אותייי..
עד 9 ככה חחחחחחח (בערב)
QUOTE (ADI1 @ 09/07/2006) דברי איתי 😊
מאמי אני ידבר איתך אחרי המשחקקק...
שלחי לי תמסן או איסי שלך בפרטי עם בא לך 😊
באתר הזה
חושבת;
איך אני אקום מחר בשבע בבוקר אם עכשיו אני לא עייפה בכלל,
מה יש לנשנש שהוא לא משמין אבל טעים,
באיזה שעה יצא לי לעשות הליכה מחר ואיפה כדאי לקנות נעלי ספורט חדשות,
מה יהיה אם אני אסע מחר ואם חברה שלי לא תבריז לי
רוצה לכבות את המזגן אבל אין לי כוח לקום מהכסא כי אני עם הרגליים על השולחן
מזיזה את הצוואר שנתפס וזה כואב אז אני מתעצבנת
בא לי לכתוב קטע שרץ לי כל היום בראש אבל אין לי כוח
ו...
זהו
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) נהההההההההההההה
יש לי את הגרסא המלאה באיכות הכי טובה שייייייייייייש ולאלאלאלא באתר 😛 נענענענע
יאאאאאאאאא
שיר תשלחי לי כפרההההההההההההההההההה 😁