איזה שיעמום !
מה אתם עושים ? חחח
אני רואה רובי =]
שומעת מוזיקה מידי פעם
ובפורום הזה שלא זז חחחח 😁
גם לי משעמםםםם
אני שומעת מוזיקה
באיסיקיו
פה באתר
ובעיקר חושבתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מתה לשמוע את השיר של נדבי שילי 3>
אבל כל שניה נכנסים לחדרררר ואי אפשר לשמוע גבווה
לא נורא עוד מעט אחים שלי הולכים ואמא שלי =]
קולולולווו
חחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) אני מתה לשמוע את השיר של נדבי שילי 3>
אבל כל שניה נכנסים לחדרררר ואי אפשר לשמוע גבווה
לא נורא עוד מעט אחים שלי הולכים ואמא שלי =]
קולולולווו
איזה נדבי ? יהלומי ?
ראית את רובי הזווו כלבההה איך אפשר לבגוד ככה בחברה שללךך
אטךך איזה נשיקה היתה לה עם הקטורר ממממ עשה לי חשקק
חחחחחחחחחחח אני מתה עלייה!
למרות שהיא רעה אני מתה שהיא תיהיה עם הקטור חחעחחע
למרות ש כבר ראיתי ת'סדרה 😁
יהלומי שלי #!@ 😍 😍 😍 😍
חחחחחח רובי?#!@
איזה י ש ן זה!
אניי רוצהה לצאאתתתת
היוםםם כזהההההההההה משעמם ליי
אני במסן,
באייסי,
ושומעת כל 2 דק' באתר של כוכב נולד -
את ג'קו 'נרדם על החולות'
גרררררררררררר , איזה שיררר # @ !.
נהההההההההההההה
יש לי את הגרסא המלאה באיכות הכי טובה שייייייייייייש ולאלאלאלא באתר 😛 נענענענע
וואאייי כל כךך משעממממםםם
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) יהלומי שלי #!@ 😍 😍 😍 😍
חחחחחח רובי?#!@
איזה י ש ן זה!
הוא שלללללללללללי ! 😮
אימא איזה מושלם הוא
אני מ_ת_ה עליוווווווווו
שנהבבבבבבבב מחולוןןןןןןןןןןןןןןן ?!?! חחחחחחחחחחחחחח
אולי תשיגי לנו ת'מס שלו ? חעחע
חחח רובי ישן אבל יפפפה
שירושששש איזה כיף לך #!
מאיפפפה הורדת?
אווווווווווופפ איזה בילבוללל