קמתי ב10 😢
ובאו עכשיו קרובים מעצבנים מפ"ת.... 😊
ולי משעמם!
ואף אחד לא חי בשעה כזאת.......
משעמם ליייייייייייייייייייייייייייייייייייי
משתתפת בצערך..
גם לי משעמם..
אבל עוד מעט אני הולכת לארוז מזוודה..
אז היה לי מה לעשות..
אני ישבתי ב4 וקמתי ב10 וקצת!!!!!
דיי לבכות!
חחחח אשכרה משעמם בבוקר המזורגג הזה... אז אני פשוט נשאר ער כל הלילה עד איזה 6 בבוקר ואז אני עף לישון עד הצהריים .
מה רע ב10?!!?!?
אני קמה בדר"כ ב6 כי אין לי חייםםם
אני חסררתתת חייםםם אפחדד לא חושבב על לקווםם ב6
רק אני קממממהה בשעה מעצצצבבבנננת כזאתיי
תתנחמי שהתעוררת ב10
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 08/07/2006) תתנחמי שהתעוררת ב10
לא מרצון.
קמתי ב10 כי באו אורחים..
מבחינתי הייתי מתעוררת בערך עכשיו..
סליחה לודה?
חוצפנית שכמותך!
אני יושבת כאן מ6 בבוקר מחפשת עם מי לדברררר ואת מת לוווננת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אני לא יכולה להרדם אני מתה מעיייייייפוווווווווווווות וכווווווווואב ליייייייי אני חווווווולה ובגלל זה אני לא יכולה להרדם ואני עו שה כל שניה אפצ'י!
תתנחמי בזה שיש אנשים במצב יותר גרוע ממך ! =] חחח
במה יש לי להתנחם?
אפילו אם הייתי מתעוררת ב6 בבוקר אז הייתי נשארת במיטה
במיוחד אם אני חולה אני יכולה להירדם ולקום איזה 20 פעם.
תרגישי טוף 🙄
חחחח אני הייתי פה עם שירו'ש בערך ב-7 תתנחמי=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2006) חחחח אני הייתי פה עם שירו'ש בערך ב-7 תתנחמי=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צרת רבים אינה נחמה בשבילי!
ועכשיו אני רעבה 😊
וואו 😮 פעם ראשונה מזה חודשים שאני אוכל ארוחת צהריים! וגם בשעה הנכונה! 😂
חחחח לודה לבריאות
ומה בדרך כלל את לא אוכלת צהריים?!?
אז מה את אוכלת חחח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*