QUOTE (נאפי @ 08/07/2006) חחחח לודה לבריאות
ומה בדרך כלל את לא אוכלת צהריים?!?
אז מה את אוכלת חחח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי... מאחר ואני קמה בדר"כ בסביבות ה1-2 בצהריים אז הארוחת צהריים שלי זה הארוחת בוקר.. או שהארוחת צהריים שלי זה הארוחת ערב [תבחרי את 😊]





