אני הלכתי לעידן עד 3 וחצי, רבע ל4....
יצאתי וחזרתי מהר מאוד..
פשוט כי משהו קרה.. 😢
אני יצאתי עם חברה ושני ידידים לפארק 😊 היה נחמד
לא יצאתי
לא היה לי כוח
ורציתי לראות סרט ולדבר איתו
אני הייתי עם היפיוף
לא חזרתי מוקדם
ועכשיו אני זזה לחזרות לריקוד זוגות של המסיבת סיום חח😊
לכול אלו שלא מבינים למה אני במחשב בשבת..
אני רק שומר שבת,אנ'לא דוס שלא עושה כלום בשבת..
אני פשוט לא מדליק אש,לא כותב ולא נוסע בשבת..
אני יודע זה מפגר.. אבל זה אבא שלי--- מפגר! 😊
אתמול לא יצאתי כי נסעתי לדודים.. אבל זה היה שווה..
איזה בובי של ילדים יש להם.. לאכול אתתת כולם..
יצאתי לחגוג עם חברה יום הולדת
ב 3 בביתת וב 8 קמתי כי ההיתי צריכה לנוןסעע בעע
אני יצאתי למסיבה של דאלללי [מי שלא מכיר אישתו של סקאזי , מי שלא יודע מי זה סקאזי -חמר !]
חזרתי אתמול ככה בשתיים וחצי=\
היה נחמד
אבל אני לא אוהבת לרקוד במוזיקה הזאת !
QUOTE (oshri_Ok @ 08/07/2006) לכול אלו שלא מבינים למה אני במחשב בשבת..
אני רק שומר שבת,אנ'לא דוס שלא עושה כלום בשבת..
אני פשוט לא מדליק אש,לא כותב ולא נוסע בשבת..
אני יודע זה מפגר.. אבל זה אבא שלי--- מפגר! 😊
סליחה שאני אומרת..אבל אני כל כך שונאת כאלו!!!!!!!
חח לא אותך ספציפית!.. :/
אקיצר הלכתי לעשות בייביסיטר
ואז אוהבי בא לשם
והלכנו אלי ראינו סרט..נ
רדמנו קמנו ב-7 והוא הלך חחחחח עוד משהו?
QUOTE (י-ע-ל @ 08/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 08/07/2006) לכול אלו שלא מבינים למה אני במחשב בשבת..
אני רק שומר שבת,אנ'לא דוס שלא עושה כלום בשבת..
אני פשוט לא מדליק אש,לא כותב ולא נוסע בשבת..
אני יודע זה מפגר.. אבל זה אבא שלי--- מפגר! 😊
סליחה שאני אומרת..אבל אני כל כך שונאת כאלו!!!!!!!
חח לא אותך ספציפית!.. :/
אקיצר הלכתי לעשות בייביסיטר
ואז אוהבי בא לשם
והלכנו אלי ראינו סרט..נ
רדמנו קמנו ב-7 והוא הלך חחחחח עוד משהו?
תאמיני לי שגם אני שונא..
או ככה או ככה... בעעע.. זה הכי מעצבן!
:\
QUOTE (oshri_Ok @ 08/07/2006) לכול אלו שלא מבינים למה אני במחשב בשבת..
אני רק שומר שבת,אנ'לא דוס שלא עושה כלום בשבת..
אני פשוט לא מדליק אש,לא כותב ולא נוסע בשבת..
אני יודע זה מפגר.. אבל זה אבא שלי--- מפגר! 😊
אבל לשמור שבת זה אומר לא להדליק מכשירי חשמל - להלן מחשב.
[ואגב לא לנוסע בשבת=לא להבעיר אש 😊]
ולא הבנתי מה קשור אבא שלך. 😊
ואממ יכלת לצאת, לא כל יציאה מחייבת נסיעה.... 🙄
זה מזה דפוק
אם כבר שומרים אז לשמור עד הסוף..
אני הייתי ביום שישי ביומולדת של ידיד עם עוד 2 חברים שלו וידידה שלו. אח"כ הידידה שלו הלכה ונישארתי איתם היה מה זה צחוקים... לא שמנו לב איך הזמן עבר.. חזרתי הביתה ב 4.
ועוד מעט אני נוסעת לחוף הים עם חברות :]