אז יום שישי היום!!!!
סיבה.....:"למה לא יצאתם היום?!"
ואם יצאתם ...למה חזרתם מוקדם?!
ואם אתם יוצאים.......אז לאן?!
**חפירה קלה..חחח שתפו אותנו**
לא יצאתי..
הייתי מהבוקר בסופרלנד חזרתי עייפה 😊
אני לא יוצאת היום...
כי אתמול ההיתי במסיבה וחזרתי ב9 בבוקר...ונרדמתי עד השעה 7 בערב
ואני עדיין עיפה..😊
פשוט כי לא היה לי כח בגרוש
וזה לא הוגןןןן ששיאצו רק שבוע הבא כואב לי עכשיו!@#$^&^)
לא יצאתי כי יש לי חברות ז***ת
לא יצאתי כי אני שומר שבת.. 😊
היתי אצל חברה=]
היה מצחיק
אושרי חמוד איך אתה שומר שבת אם אתה על המחשב?
ד"א אני לא יצאתי כי אין לי כסף !!!
QUOTE (oshri_Ok @ 08/07/2006) לא יצאתי כי אני שומר שבת.. 😊
שומר שבת
ואתה במחשב :|
יצאתי לחברר שלייייייייייייייייייייי(:
כפרעליווו!!!
חזרתי ב3...
אהממ ונתקעתי חצי שעה בדלתתת כי לא היה לי מפתחח!! 😠
חחחחחחחחחחחחח אושרי יא שמגג,
לא יצאתי,כי [לא בא לי?]
אני יצאתי לשבת באיזה בית קפה
חמוד עם כמה חברות וידידים
ואז ישבנו בפארק היה נחמדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉 אני נהנתי אתמול
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2006) 😉 אני נהנתי אתמול
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה מורנוש ! שמח שנהנת !