חחחחחחחחחח XD
זה קורה לכולםםם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן זה ענק אבל
סטס ו..15PrInCeSs
הכל טוב והכל בסדר.. 😁
שמחה לדעת שאני לא הגמורה היחידה שמדברת עם מזכירות אלקטרניות =)
טוב זה הכי מצחיק בעולם
המענה הקולי שלי זה (אני מדבר) הלו... אה מקורה? הכל בסדר?
ואז יש שקט ואני עושה כזה... פחחחחח זה מענה קולי אני לא פה תשאירו הודעה ביי!
ושאני שומע ת'הודעות זה בדר"כ קללות או צחוקים חחח
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 07/07/2006) טוב זה הכי מצחיק בעולם
המענה הקולי שלי זה (אני מדבר) הלו... אה מקורה? הכל בסדר?
ואז יש שקט ואני עושה כזה... פחחחחח זה מענה קולי אני לא פה תשאירו הודעה ביי!
ושאני שומע ת'הודעות זה בדר"כ קללות או צחוקים חחח
חחחחחחחחחחחחח אין זה ענקקקקקקק
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 08/07/2006) טוב זה הכי מצחיק בעולם
המענה הקולי שלי זה (אני מדבר) הלו... אה מקורה? הכל בסדר?
ואז יש שקט ואני עושה כזה... פחחחחח זה מענה קולי אני לא פה תשאירו הודעה ביי!
ושאני שומע ת'הודעות זה בדר"כ קללות או צחוקים חחח
חחחחחחח אהבתי
חחח יואוו אני שונאת את זההההההה
כאילו מה מי מקשיב לזה כולם תמיד מנתקים!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תהיי בריאה אני עדיין צוחק תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
חחחחחחחחחחח כן זה ענק היה ...נשפכתי לי באותו זמן..
וראסמי אור ישר ניתקתי חח