אני פשוט נקרעת מעצמי
היה לנו טלפון
אני עונה.."הלו"
"שלום"
אז אני אומרת גם "שלום"
"זוהי הודעה מוקלטת"
ואז ממשיך לזיין ת'שכל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואני רק נקרעת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח די די
הייתי חייבת לשתף חחחחחחחחחחחחחחח
חח גמלי קרה פעם
הודעה מוקלטת של היפרנטו 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמלי זה קרהה מלא פעםם
חחחחחחחחחחחח זה כזה מעצבןןןןןןןן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יעלללללללללללל
נושששששששששששששששששששש 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם
חחחחחחחח קרה לי הרבה פעמים איזה מצחיק זה 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כל הזמן זה קורה לי איתם
אוףף שונאת תהודעות האלה חחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי ואני חשבתי שזה קורה רק לי 😂