מרפאת אנדוקרינולוגיה
מה זה אומר??
חח במה הם מטפליייםםם?
מה הם עושיםםם?
בדרך כלל זה בכל מה שקשור במחזור
והדברים האלה אם אני לא טועה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח בסדר מאמי בדקתי..
זה גם מחזור..
חח אבל אצלי הבעיה אחרת..הבלוטת תריס שלי דפוקה לגמרי..
אז זימנו אותי לתור לסוף החופש אמאאאאאאאאאאאאא
מה יעשו לי שם אני מפחדתתת. .? 😢
איפה זה בכלל בלוטת התריס?
ויהיה בסדרר מה את דואגתת
חחח גם התריס שלי נדפק לגמרה . .אבל אבא החליף רצועה ומאז הכל עובד [:
אה..חח שיהיה.. 🙄
בכל אופן..מה אמורים לעשות לך?
לא עושים שם משהו שכואב לפי מה שידוע לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא נראה לי שיכאב לי חח אבל עכשיו להתחיל כדורים וכל זהה..בעעעע
יעל אז מה גם לי יש בעיה בבלוטת התריס.
זה כולה לקחת כדור לפני האוכל [בהנחה שלי ולך אותה בעיה..] ומידי פעם לעשות בדיקות דם.
בכל מקרה לא יעשו לך שם כלום.. רק אולטרסאונד
אוף שונאת בדיקות דם 😢
וכדורים אני יודעת ..אמי ואחי היה מטפלים בזה..
טובבב שיהיה מקווה מאוד שזה יעבור..
שבוע שעבר עשיתי בדיקת דם
וזה 100 מעל/מתחת אני לא ידועת בדיוק חח
ממה שצריך להיות :/