אנדרוגקינולוג או משהו כזה
זה משהו שקשור ללב לא?
QUOTE (שיריאלה @ 08/07/2006) אנדרוגקינולוג או משהו כזה
זה משהו שקשור ללב לא?
לא.
ללב זה קרדיאולוג.
מסכננננננה חיימשלי =[
תהיי בריאההה!!
QUOTE (oshri_Ok @ 07/07/2006) תההיי בריאה!
😉
מסכננננננה חיימשלי =[
תהיי בריאההה!!
אני בריאה...
קצת הגזמתם חח תודה בכל זאת.. 😉