ואו...
קטעע אכזרי...
😢
רק תראו מה הדעות הקדומות עושות לבני אדם..
😊
חח לא, לא אני כתבתי..
זה מקרה אמיתי מבלוג.. אני לא יודעת איזה בלוג..
זה פשוט עצוב.. קראתי את זה שוב! ולחשוב שלילד הזה לפני זה היו כל-כך הרבה חברים וידידות.. וחברה.. והכל היה אצלו מושלם.. והכל התפקשש רק בגלל שהוא הומו...
^^^^
ורק בגלל שהוא כנה ורוצה לחיות נורמלי עם אהבה אמיתי ולא לחיות עם זיוף
והכי מאכזב שהחבר הכי טוב שלו פשוט ברח ממנו
זה רק מראה כמה שהחבר שלו לא גבבר ולא חבר אמיתי. ..
נכון..
אבל מה תעשי אם חברה טובה שלך תגיד לך שהיא לסבית?!
תחשבי על כול הפעמים שהייתן ערומות אחת ליד השנייה..(אולי,תיאורטית..לא יודע..חח..)
אני לא מצדיק אותו,אני פשוט נותן פרספקטיבה אחרת..
באמת שאני אקבל אותה כמו שהיא. . אפילו אם היא תגיד שהיא מאוהבת בי . .
אני אתנהג אלייה בדיוק כמו שאני מתנהגת לכל הבנים שאי פעם אמרו לי שהם מאוהבים בי
זה לא משנה איזה מין אתה זאת אהבה
עצוב מאוד...
איזה אנשים יש
למה להתערב בחיים של אחרים אני לא מבינה כול אחד חייי בשביל עצמו ועושה מה שהוא אוהב