QUOTE (אנטנה @ 05/07/2006) המשפחה שלי
סלקום
ופלאפון
אז תישארי בסלקום לדעתי.
פלאפון זה באמת מעפן.
אני לא מכירה אף אחד שיש לו פלאפון והוא מרוצה.
פלאפון יותר טוב בהרבהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סתכלי אבל בפלאפון ישלהם גם בעיות במכשירים.
הינה לדוגמא אחותי ישלה פלאפון ולא טליט..וישלה בעיות בבטריה..שלמשל זה מראה לה שישלה 3 קווים (יענו מלא) וכשהיא עונה לשיחה מהבהב לה שהיא צריכה להטעין.
וגם אחרי שהיא קנתה בטריה חדשה עדיין זה היה לה.
אבל יש גם את זה שישלהם יותר הטבות ובזה את צודקת סלקום הם בכלל יקרנים..אבל תעשי מה שנראלך..