QUOTE (שמאוהבת @ 05/07/2006) אין לי מושג מה יותר טובב...
לי תמיד היה פלאפון..
איתהה 😉
הבעיה בפלאפון שיש להם מכשירים דפוקים כמו "טליט" שאין אם את לוקחת את זה את נדפקת למה כל אחד שיש לו טליט נדפק אז לא כדאי..
ובפלאפון הקליטה פחות טובה..מאשר אצל סלקום שגם במעלית ישלך קליטה..סלקום תמיד יש קליטה!!
ובסלקום יש את נוקיה שבכלל נוקיה זה סוג המכשיר שהכי טוב.
אבל אם את רוצה מסלול חיילים ובסלקום זה יקר..וסלקום גם ככה הכל אצלם יקר שזה הפאק אצלם אז לכי על פלאפון..
אבל אל תקחי טליט..קחי סוג אחר..עדיף זול מאשר יקר.
יש מבצע בפלאפוןעל מסלול חיילים כדאי לך ללכת ולראות במה מדובר...
לי יש פלאפון וזה הכי טוב..
כן נראה לי אני אקח פלאפון...כי ההטבות שלהם ממש טובות מאשר סלקום
QUOTE (אנטנה @ 05/07/2006) כן נראה לי אני אקח פלאפון...כי ההטבות שלהם ממש טובות מאשר סלקום
אם איזה חברה את מדברת הכי הרבה?
או שזה לא משנה במבצע שהם נותנים...
הלווווווווווווווווווווווווו
אני סלקוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
להשאר שם!!!!! 😠
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 05/07/2006) הלווווווווווווווווווווווווו
אני סלקוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
להשאר שם!!!!! 😠
חחחחחחח
לא התכוונתי חברה (בפתח) אלא חברה (בע"מ)
😂 😁 חחחחחחחח מצחיקה
QUOTE (lamalama_li @ 05/07/2006) QUOTE (אנטנה @ 05/07/2006) כן נראה לי אני אקח פלאפון...כי ההטבות שלהם ממש טובות מאשר סלקום
אם איזה חברה את מדברת הכי הרבה?
או שזה לא משנה במבצע שהם נותנים...
הטבה זה לכל החברות
טוב באופן כללי עדיף אורנג' ובגלל מגוון סיבות - הרבה מכשירים, הרבה תוכניות.. התוכנית חיילים שלהם היא הכי טובה... שירות טוב.
אבל ממה שאת נתת לבחור אז סלקום. להם יש מגוון מכשירים לבחירה, כל מיני תוכניות מגוונות..
פלאפון אין להם כמעט מכשירים ומה שיש הכל מיושן, ואף פעם אין להם קליטה!
סלקום יקר במחירים שלהם
אין להם בכלל הטבות לחיילים ובכלל הטבות
ואני יודעת שהמכשירים שלהם טובים
ובסלקום אצלי אין קליטה בכלל
אבל בפלאפון הטבות יותר טובות ...
נראה כבר מה אני אעשה
QUOTE (אנטנה @ 05/07/2006) סלקום יקר במחירים שלהם
אין להם בכלל הטבות לחיילים ובכלל הטבות
ואני יודעת שהמכשירים שלהם טובים
ובסלקום אצלי אין קליטה בכלל
אבל בפלאפון הטבות יותר טובות ...
נראה כבר מה אני אעשה
למה שלא תעברי לאורנג'?
יש להם אחלה תוכנית חיילים ויש להם אחלה מכשירים
ותמיד יש קליטה 😛
אין אצלנו אורנג ' ואין לי חברות עם אורנג'
חח ועכשיו יהיה גם אורנג'
מגוון 😂