נכון בסרט שרק הייתה את העוגייה הזו????
איך קראו לו??????
זה חשוב חחח
לא ריתי שרק חח מאמינים? 😁
אופיר איך איך? לא ראית שרק???
רוצי תראייי
חחחח
וקראו לו עוגי..
בדוק עוגי????????????
אופיר איזה חור בהשכלה😊
נקרעתי בקטע של הזה שהם הוציאו אותם מהצינוק
חחח
פינוקיו-אני לא מגיע
עוגי-תשקר תשקר
פינוקיו-מה אני יגיד?!?!
עוגי-שאתה לובש תחתונים נשים
פינוקיו- אני לובש תחתוני נשים
לא גדל האף
עוגי-מה אתה לובש תחתוני נשים?!
פינוקיו-לא!
עוגי מרים לו את התחתונים ורואה שהוא לוב חוטיני
עוגי-חוטינייייייייי
חחחח העוגיה הגדולה החומה ?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😂 😂
QUOTE (G-A-L @ 05/07/2006) חחחח העוגיה הגדולה החומה ?!
כן!
חח עזבו שרקקק אני עוד לא ראיתי טיטניק!!!!!!!!!!!!!1 😢
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 05/07/2006) 😮 😮 😮
😮 😮 😮
חחחח חן קרעת אותי.
אופיר טיטאניק לא ראית!?
תביאי תביאי תאייסי של דור אני ידאג לזה שתראי חח
איך לא ראית חחחחחחחחח
בטוח עוגי ?!?!
נראה לי ש- קוקי האמת חחח ..
QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006) חח עזבו שרקקק אני עוד לא ראיתי טיטניק!!!!!!!!!!!!!1 😢
אל תראי
סרט מעפן. ז"א הגרסה עם ליאו.
יש את הגרסה הישנה שהיא יפה