QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006) חח עזבו שרקקק אני עוד לא ראיתי טיטניק!!!!!!!!!!!!!1 😢
מצבךך בקאנטים@!
חחחחחחחחחחח
QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006)
חח עזבו שרקקק אני עוד לא ראיתי טיטניק!!!!!!!!!!!!!1
אל תראי
סרט מעפן. ז"א הגרסה עם ליאו.
יש את הגרסה הישנה שהיא יפה
הגרסה הישנה מעפנה פשוטט
עובדה שעם ליאונרדו הסרט זכה בכמה אוסקריםםם
^ זה הסרט הכי יאפה בעולם!!
מה?! אופיר?! ואני עוד חשבתי שאני הכי לא מעודכנת ובקושי רואה את הסרטים שכל העולם ראה כבר בגיל קטן..
אומנם טיטניק ראיתי רק בכיתה ח' אחרי שכולם אמרו לי שהם ראו אותו בכיתה ד'..חחח אבל עדיין ראיתי..
את חייבת לראות חחח..
ומה זה שרק 2? חחח ראיתי רק אחד..לא סליחה בעצם ראיתי גם את 2 חח אבל אנ'לא זוכרת עוגייה כלשהי..
אהה בעצם העוגייה ההיאא?? חחח אהה נזכרתייייי..
וואה וואה איזה פיצול אני.. 😊
חחח כן כן עוד לא ראיתי טיטניק, ואני מתכוונת לראות את זה עם ליאונרדו דה קפריו...וזה סרט מעווווווווולה ככה שמעתי מכוווולם!!
ואם אבא שלי בכה בסרט הזה אז אני יעשה מקלחת שמה חחחחח!
😉