זה אחד הדברים שהכי קשה להודות בו
שאתה מפחד
אבל אני מודה
אני מפחד
אני מפחד, מאותו יום שהתאהבתי בה
אני מפחד לאבד אותה
ולכן אולי אני לא יכול לא להסתכל עלייה כשהיא ליד
כי אולי אני מפחד מכך שאם אני אסובב את הראש היא כבר לא תהייה שם
אני מפחד שגם שנאה תפריד בינינו
לכן מדי פעם אני מפחד להגיד מילים למרות שאני תמיד אמיתי איתה
אני מפחד שיגיע יום ואני לא אדע מה קורה איתה
מאושרת היא או לא
ואני אף פעם כבר לא אתבונן בעיניים שלה שמזכירות לי את הים
אני מפחד גם מכך שלא יכול לתאר את חיים שלי בלעדייה
ולא את עצמי בלעדייה, כי היא חלק ממני
אולי זה דבר היחידי שאני פוחד ממנו בחיים
אין לי פחד לא ממוות ולא מכאב, אפילו פחד גבהים נעלם לידה
אני רק פוחד לאבד אותה
בעוד כשעה אני שוב אתקשר אלייה, ואני יודע שאני אפחד לבחור את השם שלה מרשימה
אני גם יודע שהלב שלי יעצור לפעום לכמה שניות, או אפילו יותר
ומה הלאה אני לא יודע
אני רק מקווה לשמוע אותו עוד הרבה פעמים
וגם היום, אולי אני גם אצליח להצחיק אותה
וזה כל כך נפלא כשהיא צוחקת
סתם פריקה
מאמי קודם כל טוב שהוצאת
עכשיו סתכל זה דיי טבעי החשש הזה
אני חושבת שאין מישהו שהוא מאוהב
ולא חושש מלאבד את מי שיקר לו
תנסה לדבר איתה מאמי ליצור איתה קשר בצורה כלשהי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אויי איזה חמודדדדדדדדדדדד!!!!
מדהים מה שכתבת
דרך אגב הצלחת לדבר איתה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אתה כותב ממש יפה.
ופחד זה דבר טבעי...זה טוב שאתה מוציא את זה.
QUOTE (נאפי @ 05/07/2006) מאמי קודם כל טוב שהוצאת
עכשיו סתכל זה דיי טבעי החשש הזה
אני חושבת שאין מישהו שהוא מאוהב
ולא חושש מלאבד את מי שיקר לו
תנסה לדבר איתה מאמי ליצור איתה קשר בצורה כלשהי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודע שזה טבעי
פשוט כשאתה מגיע להבנה שאתה קרוב לאבד אותה
הפחד מתבגר ולא נותן לך מנוחה
QUOTE דרך אגב הצלחת לדבר איתה מאמי?
מואה ענקית
עוד לא..
QUOTE אויי איזה חמודדדדדדדדדדדד!!!!
מדהים מה שכתבת
אהבה תמיד עוזרת לי לכתוב
טוב מאמי אני מקווה שהכל יסתדר לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סטס יואווווווווווווווו אתתה כזהה חמוווווווווווווווווווווווודדדדדדד
אתה רושם מדהייייםםם!
איי בטח יוליה בחורה מדהימה אם היא גרמה לך לכזו אהבה...
אתה מדהים!
הכול יסתדר אתה תראה 😉
היא באמת בן אדם
מדהים
ונורא מיוחד
לא יודע מי אני הייתי, אם לא היא
וסוף-סוף השגתי אותה
אבל מה?
היא בחתונה 😁
מי רוצה להתחלף במזל איתי
טוב בעצם לא צריך, הייה לי מזל להכיר אותה וזה הרבה 😊
מזתומר'ת היא בחתונה? חחח
תעלה לנו תמונה שלה(:
QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006) מזתומר'ת היא בחתונה? חחח
תעלה לנו תמונה שלה(:
בחתונב של מישהוא
אולי מקרובי משפחה היא פשוט לא יכלה לדבר
אבל אמרה שזה בסדר שאני אתקשר מחר 😊
אם זה הייה חתונה שלה
הייתי פורץ לשם הורג את חתן(טוב אישפוז גם יספיק לו)
וחותף את יוליה לאיזה אי יפה =)
ותמונות לא יודע
אם רק לכמה דקות
פשוט לא רוצה לעשות את זה בלי הסכמה שלה
חחחחחחחחחחח איזה חמוד בהצלחה איתה מאמי
ותתקשר מחר בעזרת השם 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (אילניתושקה @ 05/07/2006) איזה אהבה..
אהבת אמת 🙄
כן באמת
אפשר אפילו לעשות עליו סרט
ויש אפילו סיכוי לאוסקר 😂
שלח לי בפרטי~!!
או באייסי חח