סטס היא יודעת מה אתה מרגיש?
QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006) שלח לי בפרטי~!!
או באייסי חח
עדיף אני אפרסם פה
לכמה דקות
כשתראי תגיגי אני אמחק
QUOTE סטס היא יודעת מה אתה מרגיש?
אני חושב שהיא יודעת שאני אוהב אותה
אבל עד כמה כנראה שלא
כי אף אחד עוד לא אהב אותה כמוני
ראיתי אתה יכול למחוק!
(: מדהימיםםםםםם
אבל רגע לא הבנתי, אתם חברים או מה? 😊
QUOTE אבל רגע לא הבנתי, אתם חברים או מה?
לא אם היינו חברים זה הייה יותר קל כנראה 😊
מנ אנחנו נריאם בתמונה כחברים?
טוב בעצם אני יודע שכן 😁
אז מה יש ביניכם חח?
אווף הסתבכתתיי
QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006) אז מה יש ביניכם חח?
אווף הסתבכתתיי
למה תמיד צריך להגדיר מה יש בין שני אנשים
יש לנו קשר
אז כנראה אנחנו ידידים
😊
ממ אווקי(: עדיף מאשר כלום!!
אתה מדהים!!
QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006) ממ אווקי(: עדיף מאשר כלום!!
אתה מדהים!!
באמת
לפחות אני יכול להתקשר אלייה ולדבר
ולהקשיב לה
הרי אהבה זה לא מה שאתה מקבל אלה מה שאתה נותן 😊
יווו סטס אתה כזה רומנטי!!
אם כזה לב רגיש היא פשוט מטומטמת אם היא לא תתנפל עליך בנשיקות, תפיל אותך על המיטה,
תקרע לך את הבגדים .. והמשך יבוא 😁
ולא הספקתי לראות את התמונה שלההה
תשלח לי בפרטי ...פלייז
לא אוהב פרטי 😊
ולא סתם חברים קראו לי רומאו 😛
די סטס אני קוראת את זה וזה כמו טלנובלה!!!!1
יואוו רומאו ויוליהה
דייי זה כזה מושלםםם!!
אתה מושלםםםםםםםםםםםםםם
לא בא לך להתאהב בי? חחח סתם
אויי זה מדהים.
ואני יכולה להזדהות איתך במאה אחוזים.
לכל בנאדם קשה להודות שהוא מפחד.אבל בעצם..כולנו מפחדים.
אפשר לומר שאני יותר מאחרים חח..
וזה טבעי שתפחד.
אם הוא יהיה שלי..אני לא אפסיק לפחד.
אבל פחד מניע אותך..אסור לתת לפחד לעצור אותך.
אל תוותר עלייה..אני בטוחה שגם היא לא.
המון אושר ואהבה..,אפרת.
QUOTE (MiLaNo @ 05/07/2006) די סטס אני קוראת את זה וזה כמו טלנובלה!!!!1
יואוו רומאו ויוליהה
דייי זה כזה מושלםםם!!
אתה מושלםםםםםםםםםםםםםם
לא בא לך להתאהב בי? חחח סתם
דרך את קריקטורה שאנו מחזיקים
אני קניתי בשבילה 😊
ואפרת תודה
והפחדג לא יכול לעצור אותי
והוא לא עוצר בזמן אחרון
הרי התקשרתי 😊
חח אבל הלכתם לעשות את הקריקטורה ביחד לא? 😊