ברוכים הבאים לקבוצת התמיכה שלי..
בסדנא זאת (שאני אדריך אם למישו יש בעייה התשובות יגיעו בהתאם!)
כל אחד בתורו יגיד מה הבעיה שלו..
ואנחנו נענה "אוהבים אותך...." (ושם המסכן)
אם הבעיה של מישו זה שאני מדריכהההההה אז נגיד לו
"שונאים אותך..... (השם שלו) ולך תזדיין יא הומו!"
אם זאת בת אז "שונאים אותך..... ולכי תדחפי קישואים לתחת!"
אם מישהו לא הבין משהו.. שישאל באינציקלודה...
חחחחחחח 😂
דווקה אני מאוד שמחה שאת מדריכככככה 😉
חחחחחחחחחחחחחח מה עובר עליך הלילה???
תגיבי באשכול שלי של "יווווווווו" ואז תגידי לי "אוהבים אותך לודה" - אבל שם. טוב? 😂
2 בלילה עוד לא התקלחתי!
אאא מחר צריכה לקום ב7
עשייתי בייבליס ולא בא לי לחפוף חחחח
אוהבים אותך אופירייייייי
כולם ביחחחחדדד
הווווווווווווווו...
הבא בתור
לודלוד יא חצופה.. טוב נו אם את מתעקשת
אבל אני לא עוברת לך על זה בשתיקה.. חכי חכי!
QUOTE (Killer-it @ 03/07/2006) לודלוד יא חצופה.. טוב נו אם את מתעקשת
אבל אני לא עוברת לך על זה בשתיקה.. חכי חכי!
חחחחחחחחחחחחחחחח מה שתית הלילה??? 😂
קרן נראה לי באמת מסטולה!!
למרות שלא אופייני לה חחחח
גמאני אוהבתת אותכםםםם
חיחי
לא אופייני???
אופיר ב"ה את תגלי את הצדדים האפלים שבי.. ואז...
חהחהחחהחהההההההההההההה
טוב תכלס...
אני מבטולה טבעי.... כולם בטוחים שיש לי שריטה עמוקה בראש...
הם לא מבינים שמה שיש לי זה לא שריטה... זה השבר הסורי-אפריקאי!
אני בנאדם שרוט ברמוווותתתת
אני יכולה לצחוק משטויות בעיקר בשעות האלה
תחביב מטורף:
להסתכל בתמונות של הומואים בגופ ולהיקרעעעעעעע
את משועממת להסתכל על תמונות של הומואים?חחח😁
אוהבים אותך קרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
איזה מתוקייייים לאכול אתכם!!!
אעאעאעאעע...
אנייי לאא עייפהה!#
😕 אה,
וגםם אני אוהבתת את אופירר..!#
מאוחר מדיי!?@#