יאאאאאאאאאאאאאא
ההודעה האלף שלייייייייייייייייייייייי מכאן אפשר רק לצמוח חיחייייי
ואף פעם לא מאוחר מדיי!!
אוהבים אותך מוררררררררררררררררררררררררןןןןןןןןןןןןןןן
יש לי מחר בגרות ב9 בבוקר ואני עוד ערה חחחחח
ו.. אני לא זוכרת כלום מהחומר....
וחם לי...
ו... יש לי מחסור באהבה חחח...
אה ויש לי מחסור גם בסקס...
אה ויש לי מחסור גם בכמה ידידים שהקשר איתם נותק [אחד ביוזמתי כי נעלבתי ואחד מיוזמתו כי הוא עבר ארץ וניתק קשרים]...
לא מאוחר לא מאוחר, יאללה אשמח לשמוועע פרגוני תמיכה!
חחחח אוהבתת אתכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
קרן מזלל טוובב😛
ווואואאו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהביייים אותךךךך לודלודדדדדדד
למי יש עוד בעייה?
כואבותתתתתתתתתת לי השיניייייייייייייייייים 😢
(אני מצפה שתגידו לי אנחנו אוהבים אותך נינה)
=(
אוהביםםםםםם אותך נינההההההההההההההה
משעמם ליייייייייייייייייי
גם כן הטלפון הזהההה 12#@!#
העיר אותי 😢
חחחחחחחחחח
אופיררררררר--אוווהבים אותךך
לווודה--אוווווווהבים אותךך
נינה--אווווהביםם אותך ותרגישי טובב
שנננהב--אווהבים גם אותך
:]
קרררןן--ממזל"ט =]
נגמרו כל הצ'ופה צ'ופה 😢
*סמיילי בוכה*
שנהבי אוהבים אותךךךךךךך
חני גם אותך אוהבים בגלל שאת עושה עבודה קשה ואומרת לכלום שאת אוהבת אותם!
גמאני אוהבת אתכן 😊
אבל עדיין אין לי צ'ופה צ'ופה 😢
*סמיילי בוכה* (למה אין כזה ?!?!?! )