QUOTE (ADI1 @ 05/07/2006) אצלנו למד שלום אסייג
את מטירת הכרמל?
ישש לי שאלה ללודה:
מה פירוש ראשי התיבות של המילה אדמו"ר?
שאלהה:
אם מציבים מאוורר גדול במגרש למשל , ז"א שאין קירות ואין תקרה.
האוויר חם, אז כשמדליקים את המאווורר מה יהיה?
האוויר ימשיך להיות חם או שנרגיש גם אוויר קר?
QUOTE (lakoko @ 05/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 05/07/2006) אצלנו למד שלום אסייג
את מטירת הכרמל?
ישש לי שאלה ללודה:
מה פירוש ראשי התיבות של המילה אדמו"ר?
יכול להיות שאני יוצאת עכשיו הכי סתומה
אבל
אדמור זה לא => אדונינו מורנו ורבינו
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 05/07/2006) יש לי עוד שאלה ללודה
מה פירוש כפתור ה-ATT ברדיו-דיסק באוטו?
כאילו אני יודע מה הוא עושה, כשמתקשרים אלי אני לוחץ עליו והוא מוריד את הווליום בחצי בשביל שאני יוכל לדבר.. אבל מה פירוש האותיות ATT כאילו קיצור של מה זה
היום נסעתי ונתקלתי בזה ואני שובר ת'ראש
אנא אינציקלודה, עזרי לי!!
לא יודעת יש באינטרנט יותר מידי פירושים לATT.
תבדוק בחוברת של הרדיו.
QUOTE שאלהה:
אם מציבים מאוורר גדול במגרש למשל , ז"א שאין קירות ואין תקרה.
האוויר חם, אז כשמדליקים את המאווורר מה יהיה?
האוויר ימשיך להיות חם או שנרגיש גם אוויר קר?
תנסי תבדקי 😛
QUOTE ישש לי שאלה ללודה:
מה פירוש ראשי התיבות של המילה אדמו"ר?
אדוננו מורנו ורבנו
לודה
אני כבר עניתי על האדמ"ור 😛
QUOTE (shelyso @ 05/07/2006) לודה
אני כבר עניתי על האדמ"ור 😛
חח אוקיי..
QUOTE (such a BABE @ 04/07/2006) ^^^ מזה זה אמור להביע?!
באיחור אבל , זה אמור להביע מה שזה אמור להביייייייייייייע !
פיי איך תפסתם ממנה אבל בכיף שלכם עשו מה בראאש שלכם
"לודה המלכה" חעע
שמעתי קילר את נצרתית אפשר לדעת מי את ?!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/07/2006)
QUOTE שאלהה:
אם מציבים מאוורר גדול במגרש למשל , ז"א שאין קירות ואין תקרה.
האוויר חם, אז כשמדליקים את המאווורר מה יהיה?
האוויר ימשיך להיות חם או שנרגיש גם אוויר קר?
תנסי תבדקי 😛
חחח ובכל זאת? 🙄
QUOTE (eliya_s @ 05/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/07/2006)
QUOTE שאלהה:
אם מציבים מאוורר גדול במגרש למשל , ז"א שאין קירות ואין תקרה.
האוויר חם, אז כשמדליקים את המאווורר מה יהיה?
האוויר ימשיך להיות חם או שנרגיש גם אוויר קר?
תנסי תבדקי 😛
חחח ובכל זאת? 🙄
ממ האמת היום הייתי בשוק והיה חם בטירוף
וכמה בסטות הביאו גנרטור עם מאוור די גדול...והירגשו אויר נעים כזה 😊
חחח אגב בקשר למאוורר..
שימי לב בחתונות בגני אירועים.. תמיד חם מאוד! ויש מאוורירים כאלה ענקיים בצידי הרחבה..
אם את עומדת מולם את מרגישה את הרוח וזה אחלה.. חח תמיד הילדים הקטנים רוקדים ליד זה ומתלהבים שהשיער שלהם עף.. (חח למרות שגם אני כזאת..)
ו..זהו..
מכוערים לנצח מי את/ה???
חחח ולא תפסנו מלודה מלכה! תפסנו מלודה חכמה!!
מממ.. תלוי בת כמה את אם את כמירה אותי בכלל, !איפה את לומדת ?! איזה כיתה .. אני אנסה נחש מי את יחיחחיחי =]