חחחח
אשכול גמוורר על כול הראש..
קרן,אהבתי ת'רעיון.. חזקי ואמצי!
חחחח וד"א..הצחקת אותי כמה פפעמים,י'קרועה! חחח
לודה ה-ח-כ-מ-ה!=]
אלי אני חייבת לומר לך שאין על זה מידע באינטרנט!!!!!!!!
אבל מצאתי קצת בתפוז... אז הנה לך כמה תשובות:
קודם כל השם המקורי של זה זה velcrow והשם סקוטש זה של החברה שמייצרת את זה.
זה עשוי מצד אחד מפלסטיק שעשוי כמו ווים קטנים שנתפסים בצד השני שזה סיבי ניילון דקיקים יש לולאות ושם זה נתפס.
זה מתבלה עם השימוש ועם הכביסה...
וזה כל המידע שבידי 😊
את אתם אומרים "לודה הכי חכמה " =//
^^^ מזה זה אמור להביע?!
לודה שאלתי אלייך היא : מהו מקור המילה "איזמל"??
(אותו מסמר שתוקעים בקיר רק שהוא לא מסמר אלא דבר שאפשר לפסל איתו או לדפוק על קיר או מה שהוא לא יהיה)
QUOTE זיגוטה זה תא מופרה שנוצר משני תאים (זרע, וביצית) הזיגוטה זה התהליך הראשוני של מה שיהיה בסופו של דבר, תינוק או היצור הרלבנטי שיהיה בסופו של דבר
להקשיב בשיעור ביולוגיה בכיתה ח' משתלם =]
חח השנה למדנו את זה, חבל שלא הקשבתי באמת😢
חחחח כל השיעור אני מציירת=]
QUOTE (such a BABE @ 04/07/2006) לודה שאלתי אלייך היא : מהו מקור המילה "איזמל"??
אִזְמֵל:
1. סכין, בעקר סכין מנתחים.
2. מפסלת, איזמל, כלי יד המשמש לחציבה, חיתוך או חריתה בחמרים קשים, עץ, אבן, מתכת; בדרך כלל בעזרת פטיש.
אטימולוגיה
לשון חז"ל. מיוונית: σμιλη (smi-le) – סכין, מפסלת, איזמל, כלי לחריתה
חחח יואו אהבתי את הרעיון של האשכול..
יואוו עכשיו הבנתי מאיפה איזמל נשמע לי מוכר!!!
לאבא שלי יש כזה 😨 חח יעני הוא עובד איתו בחנות, וזה שמייצר לו כל מיני דברים פעם אמר לי ת'שם הזה חיחי עכשיו נזכרתיי(:
כולנו מחכימים חח
חח גאד גנים גנים הבן אדם כל כך יפה =>אושרי כהן
ו'תם יודעים לשמור סוד נכון?!
חח אמרו לי בשושו מקור די אמין שהמנהלת שנה הבאה בבצפר שלי היא אמא שלו
יאי
אמן
ואמן!@#$ 😛
יואווו איזהה כייףף חחחחחחחחח
שיבוא לבקר את אימא שלו חיחי
^^ חח קצת מסוכן לו הייתי אומרת..
QUOTE (shelyso @ 04/07/2006) חח גאד גנים גנים הבן אדם כל כך יפה =>אושרי כהן
ו'תם יודעים לשמור סוד נכון?!
חח אמרו לי בשושו מקור די אמין שהמנהלת שנה הבאה בבצפר שלי היא אמא שלו
יאי
אמן
ואמן!@#$ 😛
חחחח הוא למד בבצפר שלי :]..
יש תמוונה שלו..
חחחחחחחח^^
טוב.. זה כי את כ=ל=ב=ה!!!!!!
חח אם זה עוזר..
בבצפר שלי למדו דקלה קידר ואיה כורם..
אבל מה זה לעומת אושרי כהןןןן????
QUOTE (Killer-it @ 04/07/2006) טוב.. זה כי את כ=ל=ב=ה!!!!!!
חצופה!
אמרת לי כלבה? 😮