טנקיו
גמלך ולכל מי שפה
מואהאהאה
ירד לאבא שלי דם מהדבר הזה של האשפוזים
היינו במיון היום ושמו לו את הדבר הזה נו המחט ויצא לו וירד לו מלא דם והתחלתי לבכות!!
וואאאייי
למה ? מה קרה לו?!
לא יודעת...
אבל סידרתי לו את זה.
וואי מזל...
האא מזלל י!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףף
אני שונאת פרידות 😢
הזמן מרפא פרדות כואבות..
מה קרה ממי נפרדת!?
ידיד הכי טוב שהיה..
או שסיפרתי לך עלייו או שלא.
אחרי שדיברנו והחלטנו לנתק תקששר
הוא שלח לי הודעה לפלא.
**ערכתי**
😢 😢 😢 😢 😢
אני אוהבת אותוווווווו
אבל נימאסלי לריב איתו 900 פעעם בשיחחחחה. 😢😢😢😢😢
מאמיי זה שטויווווות
תגידי לו שאת אוהבת אותו...
זה לא שטויות בכלל.
אנחנו חושבים הרבה זמן לנתק קשר.
בשיחה האחרונה שהייתה לנו..
הוא אמר כבר שאנחנו כבר לא ידידים ושאנחנו הרבה פחות מזה..
אוףףףףףףףףףףףף
😢 😢 😢 😢