לא לא לא
אני מתכוונת למעניין מבחינה אחרת חחח
לאלאלא אל תרדדדדדמי לי..משאירהה ת'י לבדדדד?!?!??! 😢
חנו'ש?! מקורה מאמי?<
וואלה אני לא סגורה על עצמי
חלשה אבל לא באלי לישון
לפחות ספרי משהו מעניין =]]
אמממ אממממ אממממממ
משהו מעניין?!?!
אני יחשוב.
בינתיים ספרי את (:
חח אממ...תגדירי מעניין
ממ...ענית על השאלון הזה של 4 דברים? ממש חמודי 😁
לא עניתי.
יאללה נעשה ת'ו (:
הכל טוב מורניייייי איתךך?
שאלון קשה, מוותרת (:
חנו'ש משעמםם (:
חח אני דווקא אהבתי =]
וואי בואו נעשה משהו או שאני שאלך לישון גם משעמום =|
לא לא לא
את לא תלכי (:
יאלללה מה עושים?!:]]
חח את לא מבקשת את דורשת אע? 😛
חח לצערי בובה נראלי אני אפרוש לי
או לישוני או לקרוא ספר ולישוני
חח לילה טוב טוב טוב
ונדבר מחר 😘
האהבה היא קסם שלא תמיד רואים
האהבה פורצת כמו מעשה פלאים
האהבה בעצם היא סוד מתוק פראי
לפתע היא פורצת וזה כלכך נעים
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄
QUOTE (shelyso @ 03/07/2006) חח לצערי בובה נראלי אני אפרוש לי
או לישוני או לקרוא ספר ולישוני
חח לילה טוב טוב טוב
ונדבר מחר 😘
לילה טובבב(:
חלומות מתוקקקקקים!!!
😘