איזה חמווווודה =]
כן ניר שמתי לב שחזרת לשם הרגיל שלך..=]
ברוך השב.. 🙄
חחח חמודהההה... 😁
למרות שלא הייתי פה בזמן האחרון כמו אז...הייתי פעם ב..
אבל חזרתייייי חחח 😊
אבל זה לא משנה מה היה אז
העיקר שאני פה לא?! חח 😁
ולבינתיים אני פה, לשמחתכם או לצערכם חח 😁
אז תודהההה רותם,תודה נשמה 😁
אל תדאגי אני לא יעזוב...לפחות לבינתיים
אין לי סיבה גם לעזוב...שאני אעזוב את האתר הזה שיש פה אנשים מדהימיםםם?!
בעיקר הבננות?!?! בחיייייייייייייייייייים לא! חחח 😛
אממ אזז תודהההה רותם.... 😁
מת עלייךךךךךך המון המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מור-חחחח כןןןן...
נקווה שאני לא יצטרך את השני שוב חח
תודההה 😁
QUOTE (חמודון_17 @ 03/07/2006) חחח חמודהההה... 😁
למרות שלא הייתי פה בזמן האחרון כמו אז...הייתי פעם ב..
אבל חזרתייייי חחח 😊
אבל זה לא משנה מה היה אז
העיקר שאני פה לא?! חח 😁
ולבינתיים אני פה, לשמחתכם או לצערכם חח 😁
אז תודהההה רותם,תודה נשמה 😁
אל תדאגי אני לא יעזוב...לפחות לבינתיים
אין לי סיבה גם לעזוב...שאני אעזוב את האתר הזה שיש פה אנשים מדהימיםםם?!
בעיקר הבננות?!?! בחיייייייייייייייייייים לא! חחח 😛
אממ אזז תודהההה רותם.... 😁
מת עלייךךךךךך המון המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מור-חחחח כןןןן...
נקווה שאני לא יצטרך את השני שוב חח
תודההה 😁
אין על מה מותק..
באמת..
אני הכי שמחה בעולם שאתה פה..
ושחזרת..
מאושרת מזהההה
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
רותם..
חחח כן נקווה באמת.. 🙄
ובכייייף..:]
חח תודה רותמוש 😁
תודההה ענקיתתתתת!!
גם אני אותךךךך נשמה שלי... 😁
מור-חח 😁
נירוש באמת שאיו על מה..
זה הכל מהלבבבבב
תאמיני לי שיש...
בכל זאת אני יגיד שוב ושוב...
תודה ע=נ=ק=י=ת על מי שאת
ועל מה שאת עושה בשבילי 😁 😁
מואההההההה
איזו חמודה מאמי כל הכבוד לך
נירו'שש מזל טוב מאמי מתה עלייך ותישאר איתנו תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 03/07/2006) איזו חמודה מאמי כל הכבוד לך
נירו'שש מזל טוב מאמי מתה עלייך ותישאר איתנו תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
..
תודהההההה מורנייייייייייייייייי 😁
גם אני עלייךךךךךךךךךךךךךךך 😁
מואההההה
טניוש-תודהההההההה 😁
חחחחחחחחחחח
רותמייקק החנפאאננייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת! 😛
חח..סתם,סתםם! (את לא חנפנייתת אבבלל נעללממתת!!! 😊 )
ניירר...
גמ'ני שמח שחזרת
חחח
אאתתרר האהבהה(?) -------------אאווהבב אותתככםם!=]
חחחחח רותם לא חנפנית חחחח
רותם מדהימההה,יש לה נשמההההה טובההה!!! חח
מוווואהההההההה!!!
חחח תודה אושרי 😊
ססתםםם אני צוחק,והיא יודעת את זה..
ננככוןן רותמיק?!
חחח
אאין בעד מה!=]