חחח
ד"א,מז"ט על ה62 באנגגליתתתת... 😉
הלו הלו
ציון 67 סופי חח 😊
לא לזלזל! 😁
אה,אופפסס..
ראיתי 62...
קבל תיקון😘***"ד"א,מז"ט על ה67 באנגגליתתתת... 😉
בבאמתת חפיףף 😛
אין בעד מה!=] 😊
😢 בואנה אושי וניר..
פתחתם לכם פה דיון הא?1
חח לא נורא.. בכיף שלכם..
אממ אושי =>> ברור שאני יודעת שאתה צוחק..
גום אתה נעלמת לי..
כבר לא שולח לי הודעות..
או משו.. נעלבתי 😢 חח
נירוש =>> תודה רבה לך מותק..
גם אתה מדהיםםםםםםם
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אני מעופפת בזמן האחרון,
ככה שלא שמתי לב שעזבת..
חחחח XD
וואט אבררר..
שמחה שחזררררררררת @!
אוהבבבבת 3>
רותמי...אין על מה נשמה
חח ותודה 😁
מת עלייךךךךךךךךךךךך!!
עדידוש...
חח את לא מעופפת,
זה פשוט סיפור ארוך,שאין לי כוח אליו חח
עזבתי חזרתי עזבתי חזרתי,טלונובלה חח... :/
ותודה נשמההההה 😁
QUOTE (חמודון_17 @ 04/07/2006) עדידוש...
חח את לא מעופפת,
זה פשוט סיפור ארוך,שאין לי כוח אליו חח
עזבתי חזרתי עזבתי חזרתי,טלונובלה חח... :/
ותודה נשמההההה 😁
חחחחח XD
טובבב , אם אתה אומר..
תודהההההההההההה 3>
אהה...
אין על מה נשמה
מתי שתרצי 😊
חחח איזה חמודה רותם ברוך הבא ניר נכון? יותר נכון ברוך שובך חחח