מחררררררררררררררר
מסיימים עם מד"ח! 🙄
איייזהההה כיףףף
אנחנו התחלנו אתמול חזרות
וגליתי שהולך להיות משמ ענק
הקטע שנאי רוב הזמן על הבמההה...
חחח יהיה מצחיק אבללל לא נורא נלמד ת'תפקידים לאט לאט ות'צעדי ריקודים חחח...
בקיצוררררר תהנייי זה הכי כיף בעולםםם!!!
משתתפתתתת?
יאא איזה כיףף לךך הלוואי עלי מאמי
תהני הכיי הכי בעולםםם
שמחה בשבילך ושיהיה לך בהצלחה בהמשך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודהההההההההה😊
לודה- בשעה 11:00 מסיימים!! איזה אושרררררר אין יותר!!!!!!! נגמרררר!!!! הוכחד!!!!!! 😂 😁
רעות- אני לא משתתפת חח לא אוהבת את הדברים האלו =/ אחרים משתתפים במקומי חחח
סטס, מורן- תודה!!
יאוווו איזה כיייייף לך!!
תהנייי =]
כיפ'לךךך ((:
תההההני מאמיי!! 😊
ובבבהצלחה בהמשךךך!!
תודה חמודות 😊
יאיי אני מתרגשתת%@
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/07/2006) לודה- בשעה 11:00 מסיימים!! איזה אושרררררר אין יותר!!!!!!! נגמרררר!!!! הוכחד!!!!!! 😂 😁
עוד לא התחלתי ללמוד 😢
תתהניי!!
אני מצטער שלא השתתפתי במסיבת סיום של השנהה אבל ביב' אני אשתתף.
לא אכפת לי אפילו להיות עץ..
חחח
בהצלחה בנששףף... יש בן זוג לנשףף?
😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/07/2006) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/07/2006) לודה- בשעה 11:00 מסיימים!! איזה אושרררררר אין יותר!!!!!!! נגמרררר!!!! הוכחד!!!!!! 😂 😁
עוד לא התחלתי ללמוד 😢
מהההה למה???? 😮
אושרי- כן אחד מהשיכבה הציע לי לבוא איתו אז הוא יבוא לאסוף אותי חחחחח 😊
יעל- תודה חמודה!!
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/07/2006) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/07/2006) לודה- בשעה 11:00 מסיימים!! איזה אושרררררר אין יותר!!!!!!! נגמרררר!!!! הוכחד!!!!!! 😂 😁
עוד לא התחלתי ללמוד 😢
מהההה למה???? 😮
חחחחחחחחחחחחחחח כי אני עצלנית 😁
אבללל הלכתי עכשיו!!