אושרי גם אני לא השתתפתי השנה ..
אני ממש לא אוהבת את הדברים האלו ! אורוש תהני מאמי 😊 ותספרי איך היה.
חחח בהצלחה לודה...
חנוש תודה!!!
חח אורצ'וק הבנתילא נורא יש שיר סיום כולם יהיו😊חחח
ימי הליברטי נסתיימו........ שלום לתמימות
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/07/2006)
אושרי- כן אחד מהשיכבה הציע לי לבוא איתו אז הוא יבוא לאסוף אותי חחחחח 😊
Jחחח
נחממדדד..=]
תההניי..
שתפי אח"כ בחוויות.. ואולי גם בתמונות?! מה את אומרת?;] 😊 😉 😊
בהצלחה קטנה שלי 😢 ( פרץ של התרגשות מתוכי ) .
אם מישהו יעיז לשים יד...... 😊
אושרי- אני כנראה אפרסם תמונות באתר אבל תלוי איך הם יצאו חחח
shelyso- תודה חמודההה[
יקיר- חחח יהיה בסדר. ודיי לקנא חחחחחחח😛 😁
אורצ'וקקקקקק איךה יהההה???????
תמונותתתת!!!
אוריקי איזה חתימה סחטישששששש😊
QUOTE (rrrr @ 04/07/2006) אורצ'וקקקקקק איךה יהההה???????
תמונותתתת!!!
אוריקי איזה חתימה סחטישששששש😊
רעות היא עדיין לא חזרה 😛
ברור שלא
היא תרא את זה שתחזור😊
אני עפתייי חח ביוווששש
אורררררררררר =]
מקווה שאת נהנת עכשיו !
את ח=י=י=ב=ת להעללות תמונות 😊
יאיאויאוווו אני מקווה שאת נהנת בובה =]