המשךךך
דחוףףף
י'מדהיממהה :]
מהמם!!!
אהבתי ....
מחכה להמשך!!
אחווווווווווותי המווווווווווושלמת!!!:]]
אני רוצה המששששששששששךךך 😁
פשוט סיפור מדהים יפה שלי תראי אזה כישרון יש לך את!
אוהבת אותך עד איייינסופפפפפ
3> רותמייייייי
רותמייייייייייייי יפה שלייי!!!!
אחח הסיפור מושלם כיממעט כמוך!! :]
פרק יפה
אני רוצה ש..
ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י! ת-מ-ש-י-כ-י!
יש לך כתיבה מעלפתתתת!!
אוהבתותך מלאמלאמלאמלא
-דניאל-
המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!.. המשך.!!..
בננות אני ממש ממש מצטערת אבל אין לי מושג מתי אני יוכל לשים לכם המשךך
כל השישבת לא הייתי בבית ועכשיו אני מתחילה בלימודים באמת..
אני מסיימת ב5 מחרררררררררררררררר
סורי.. אני ממש מצטערת..
והבת אותכם המוןןן
ושיהיה לכולנו שנת לימודים מוצלחתתת!!!!!
רותמי =]
יאא.. למה את לא ממשיכה#?!?
מאמי השלמתי כמה פרקיםם ופשוטט מדהייםםם!!!!!!11
את חייבת לשים המשךךךךך..!!!
מוזמנת לקרוא את הסיפור שליי
אוהבתת המוניםם
חנווושששש
בננות אני הכי מצטערת בעולם..
באמת.. ייבשתי אותכם המון המון זמן.
אני הכי מצטערת בעולם..
אבל זה בגלל הלימודים.. חוץ מזה שבזמן האחרון אין לי מושג למה
אבל אין לי כל כך חשק לכתוב..
מקווה שהפרק הזה יפצה אותכן..
מבטיחה לנסות לא לייבש אותכן שוב כל כך הרבה זמן..
אוהבת אותכן המוןןן
וקבלו פרק המשך..
מהפרק הקודם :
"מה הוא רוצה ממך?" שאלה אותי
"אין לי מושג.. חמוד כזה.. לא כמו כל הבנים שהיו פה עד עכשיו.."
"דלוק עלייךךך רצחח" אמרה לי
"אבל אני עם עומרי.. לא ממש עוזר לו" אמרתי לה..
כך המשכנו לדבר עד שהגענו למלון..
=-= פרק 46 =-=
אני עליתי לחדרי
ושיר לחדרה
פתחתי את הדלת.. וראית שעומרי ישן, סגרתי אותה חזרה בשקט, שלא יתעורר, נכנסתי לשירותים
כשיצאתי עומרי כבר היה ער
"קמת?" שאלתי אותו..
"כה.. ישנתי כמו איזה סוס.. הייתי מת מעייפות.." אמר
"נו איך היה? קנית הרבה דברים לא?!" שאל
"טיפה.."
"את בטוחה שיהיה לך מקום להכניס את כל מה שקנית במזוודות שלך?" שאל
"נראלי שכה.. ואם לא תמיד יש את המזוודה שלך.." ציחקקתי
"באמת?" שאל
"רציני.." אמרתי.. התקרבתי אליו.. תפסתי אותו בעורף.. ונישקתי אותו..
"טוב.. את רוצה שנתחיל להתארגן?" שאל
"אחלה.." אמרתי
"מי נכנס ראשון לאמבטיה?" שאלתי
"ניכנס יחד?" שאל
"אני יכנס ראשונה ואח"כ אתה.." אמרתי ולו- לא הייתה כל כך ברירה אלא להקשיב לי..
הכנתי לי דברים לאמבטיה.. ונכנסתי..
זרם המים זרם עליי ואיתו כל המחשבות הציפו אותי.. הייתי דיי עצובה שמחר אני צריכה לחזור..
כל כך לא רציתי.. אני נורא נהנת פה.. זה אחד מהשבועות שלעולם לא אשכח! ללא ספק!
יצאתי מהאמבטיה, עומרי נכנס.. אני בינתיים המשכתי להתארגן, היינו דיי מוכנים ואז יצאנו..
הלכנו למסיבת חוף.. היו שם מלא מלא אנשים.. נורא עמוס.. כמעט ונאבדנו אחד לשני.. היו שם ריקודים, הופעות, שתייה.. קיצר: מה לא??
היינו שם עד נורא מאוחר.. ואז חזרנו למלון, אני ועומרי עלינו לחדר שלנו, אני החלפתי בגדים,
שמתי לב שעומרי טיפה מעופף.. הוא ישב על כיסא, בהה בחדר..
"בייבי.. מה יש לך?" שאלתי..
"לא יודע.. מסתובב לי הראש.. אני לא ממש מרגיש טוב.." אמר
"אני יבא לך משהו לשתות.." אמרתי
הבאתי לו כוס מים.. הוא לגם ממנה כמה לגימות.. אחרי זה התרומם מהכיסא ואז בוםםםםםםםם
הוא נפל על הריצפה.. איבד את ההכרה.. לא ידעתי מה לעשות.. ניסיתי להעיר אותו, קראתי לו אך הוא לא ענה..
התקשרתי מהר לחדר של שיר והיא באה עם אור ועוד כמה חבר'ה...
לאט לאט הוא חזר להכרה.. התעורר, רצינו לקחת אותו למרפאה או משהו אך הוא התעקש שהוא בסדר.. ביקשתי משיר ואור שישנו איתנו היום בחדר כי נורא דאגתי ולא ידעתי מה לעשות במצב כזה..
עומרי הבטיח לי שאיך שחוזרים לתל אביב הוא ילך לבדיקות..
נכנסו לישון.. לילה אחרון באילת
חיבקתי את אור חזק אליי..
וכך נרדמנו,
בבוקר כשקמנו, היינו כבר צריכים לארגן את הכל.. אנחנו רק אוכלים פה וזזים.. מחכה לנו נסיעה ארוכה..
כשקמנו בבוקר.. התחלנו לארוז הכל
כולם עשו כמונו.. וירדו ללובי, אכלנו שם משהו קטן.. והלכנו לכיוון האוטובוסים.. הנסיעה עברה בסבבה לגמרי..
היה נורא נחמד..
כשהגענו לתל אביב.. הלכנו לביתו של עומרי, עלינו למעלה.. אמו חיבקה אותוט כאילו מעולם לא ראתה אותו.. כנראה שנורא התגעגעה..
"מה איתך דניאל?" פנתה אליי..
"איתי מצוין.. " אמרתי לה
"וואאייי את לא יודעת מה קרה לנו" אמרתי לה..
"מה קרה?" שאלה
"עומרי התעלף לי שם.. אל תשאלי.." אמרתי..
"וואיי באמת?" נבהלה..
"כן" עניתי וראיתי בזוית העין שעומרי עושה לי פרצוף כועס אבל ידעתי שאם אני לא יגיד לאמו הוא לא יעשה כלום..
"מחר הולכים לרופאאאא" אמרה..
"טוב, טוב, איפה אחותי?" עומרי אמר בכוונה להעביר נושא..
"למעלה" אמו ענתה..
עליתי לחדר שלה.. הבאתי לה את הבובה שהיא רצתה.. היא נורא התרגשה.. אמרה ודה..
נשארתי שם עוד טיפה.. ואז התקשרתי לאבא שיבוא לאסוף אותי
אחרי איזה רבע שעה.. אבא התקשר ואמר לי לצאת..
נפרדתי ממשפחתו של עומרי, עומרי ליווה אותי החוצה, נפרדתי גם ממנו, והלכתי לכיוון אבא..
אבא התרגש נורא.. חח התגעגע, הגענו הביתה דיי מהר, נכנסתי הביתה,
אמא הייתה בבית, גם היא נורא התרגשה, אחי היה למעלה ובכלל לא שמע שנכנסתי,
אחותי גם היא התרגשה..
אך ראשי לא היה שם, הוא היה בעומרי, נורא דאגתי לו, בגלל מה שקרה לו באילת.. זו לא הייתה סתם התעלפות, לקח לנו הרבה זמן עד שהערנו אותו..
"מה יש לך בובה שלי?" שאלה אותי אמא
"לא יודעת.. עומרי התעלף לנו באילת ואני לא מבינה מה יש לו... כאילו זה לא היה סתם.. אני נורא דואגת לו.."
"באמת?" אמרה והייתה בשוק
"כן.. מזה נבהלתי.."
"אולי זה סתם מלחץ. או שהוא לא שתה הרבה.. אל תדאגי.. הוא יעשה בדיקות והכל יצא בסדר.."
"אני מקווה" אמרתי אך בפנים? הרגשתי שמשהו לא בסדר.. משהו לא רגיל, הייתה לי מין מועקה כזו.. הרגשה מוזרה..
"טוב.. אני עולה למעלה אמא.. אני מתה מעייפות.." אמרתי לאמא בעודי עולה למעלה.. משאירה למטה את כל המזוודות.. 'אמא כבר תסדר' חשבתי לעצמי.. ואמא כאילו קוראת את מחשבותיי אמרה "אין בעיה.. אני יסדר לך את הדברים יפה שלי.. תנוחי.." חחח
עליתי לישון.. נזרקתי על המיטה.. ונרדמתי.. ישר!
קמתי בערך ב6..
נכנסתי לאמבטיה, הייתי חייבת להתקלחחח,
פשטתי את בגדיי, ונכנסתי לאמבטיה.. עשיתי מקלחת קצרצרה ויצאתי..
התלבשתי.. ירדתי למטה, ראיתי את אחי
"היייי יפה.. מה קורה?" שאל
"הכל טוב מה איתך?" שאלתי אותו חזרה..
"התגעגעתי אלייך נורא.. את יודעת?" שאמר בעודו מחבק אותי חיבוק חזק..
"כה.. גמני התגעגעתי אלייך.." אמרתי לו
"מה קרה?" שאל
"כלום.. למה?" החזרתי בשאלה..
"אל תעני לי בשאלה.. וכן עובר עלייך משהוו... שוטט ומהרר!!" אמר אוךך איך הוא תמיד קולט אותי זה משהו..!!
"סתם.. לא משהו מיוחד.." אמרתי, לא היה לי כוח לפתוח את זה שוב..
"נו... דברי כברר ימעצבנת.."
"סתם.. אני דואגת לעומרי" אמרתי
"מה קרה לו?" שאל
"לא יודעת, כשהיינו באילת.. פתאום הוא התעלף.. מזה נבהלתי.. אמרתי את זה לאמא שלו כי ככה אני בטוחה שהוא ילך לרופא.. ויעשה בדיקות, אני מזה דואגת לו.."
"אל תדאגי.. קודם שיעשה את הבדיקות.. יראה מה הן אומרות.. אל תקדימי את המאוחר.. אנשים מתעלפים היום מכל דבר.." אמר ואז צלצול הטלפון בדיוק הפסיק אותו..
זה היה הפלא שלי על הצג היה כתוב 'אהובי מחייג אלייך'
"בדיוק דיברנו עליו.." אמרתי לאחי ועניתי
"הלו?" ענה לי קולו המתוק..
"הייייי מה קורה נסיך שלי?" אמרתי בעודי עולה למדרגות.. לחדרי..
"הכל טוב מדהימה שלי.. מה איתך?" שאל
"מצוין.. אולי תבוא?" שאלתי
"לא יכול.. קבעתי עם חברים.." אמר
"אה.. סבבהה.." אמרתי לו
"לא כועסת?" שאל
"לא מה פתאום.. תהנה אהובי.." אמרתי לו
"מה את עושה היום?" שאל
"לא יודעת.. אין לי כוח לצאת היום.. אם תוכל תבוא אחרי שתסיים איתם.. אפילו תישן פה.."
"אני יודיע לך אחלה?" אמר
"אין בעיה יפה שלי.."
"טוב אז מאמי.. אני צריך להתארגן כבר.. אז.. נדבר.. אוהב אותך" אמר
"גמני אותך נסיךך"
"ביי" אמר וניתקנו..
נשארתי בחדר.. פתחתי תמחשב..
התחברתי לאינטרנט ומיד אחר כך פתחתי תאייסיקיו שלי..
היו לי כמה הודעות.. לא ממש מיוחדות..
שמתי אוואי
~ אילתתת 2006 – אין דברים כאלההה
שירוש יפה שלי דברי איתייי
אהובייי אני פשוט חולה עליךךךךךך~
דיברתי עם כמה חברות.. ואז סגרתי את מסך המחשב.. פתחתי את הטלויזיה..
העברתי ערוצים בתקווה למצוא משהו מעניין.. אך לא מצאתי כלום... פתאום שיר נכנסה לחדר.. גאדד איך נבהלתייי
"מה את נורמלית?" שאלתי אותה
"כן.. למה?" אמרה
"מזה הבהלתתת אותי.." אמרתי
"חח שטויות" צחקה
"טוב.. תראי מתוקה שלי.. את עכשיו מתלבשת הכי יפה שיש ובאה איתי.. אחיך יקפיץ אותנו.."
"מה? לאן? מתי?"
"כמה שאלות.. נו תלבשי כבר.." אמרה והחלה מוציאה לי בגדים מהארון.. ואני? למרות שאל הבנתי כלום.. התחלתי להתלבש.. התארגנתי.. היא סידרה לי את השיער
ירדנו למטה.. כדיי שאחי יקח אותנו..
"לאן?" שאלתי את שיר ואת אחי
" לאנשהו.." ענו שניהם יחד
אני כמו ילדה טובה עליתי לאוטו.. שיר אמרה לי שהיא חייבת לשים לי מטפחת על העיניים שלא אראה כלום..
היא שמה לי..
לאחר כמה דקות של נסיעה הם הורידו אותי.. שיר הובילה אותי לאנשהו.. ואמרה לי לחכות.. נורא פחדתי.. לא ידעתי איפה אני.. אך אז הרגשתי יד חמימה של מישהו מוכר..
מדהיםם מאמייייייי
המשךךךךךךך
אוהבתת המוניםם
חננוושש
^^^
מאמי.. שמחה שאהבת מותק..
תודה רבהההההההההה
אני מחכה לעוד תגובות..
ורציתי להכין אותכן.. כנראה שאני יגמור את הסיפור בקרוב כי זה לא פייר כלפיכן..
שאני שמה המשך פעם במלא זזמןןןן
אוהבת אותכןןן
המוןן
ומחכה לעוד תגובותתת
רותמי =]
הסיפור הזה פשוטטטטט מדדדהיייייםםםםםםםםם!!!!!! 😂
אין את כותבת יפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפההההה!!!!!!
מחכה להמשךךךךך!
מדדדדדדדהימהההההההה
שלייייייייייייייייייייייייייייייי
אניייייייייייייייייייייייייייי
רוצההההההההההההההההה
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--דחוףף--
אוהבת אותך הכי הכי שבעעעעעולם ! #
מוווווווווווווווווואה
3>
רותמייי
😍