הפלא שלי נידפאקקקקקקקקקק
אני שומעתש מתקשרים , לא יכולה לדעת מי זה כי הצד הלך!!!
זה עוד בחפיף כי לענות אני דיי מצליחה..פחות או יותר...
אבל אני שומעת צילצולים של שליחות הודעות ולא יכולה לראות ת'הודעהההה!!
ושיש מישו זה מבאס חחחח מעין מתח שכזה😊 חחחח מתח כיפי אבל בכל זאת מתה לראות ת'הודעות!!חחח
אין לי שעון בפלא גםםם
צריך ללכת לקתן..ועד שזה יקרה...אווווווווף
נכון מבאס?!!?חחח
אוי מכירה את זה .. אני לא יכולה שעה בלי פלאפון ..
כןןן וואי מזל שמתקשרים אני יכולה לענות חחחח
אסקייפ סליידר
יאללה שייגמרו ה3 שנים עוד מעט של ההתחייבות אני משדרגת ועושה מסלול חיילים
מזכירה לי איך פעם אחותי החליטה לעשות מקלחת לפ"ל שלי
רציתי להרוג אותה
אוייששש
אבל אני לא עשיתי לו כלוווםםםם
הוא נפל אתמול בגלל ידיד שלי אבל זה לא מאז...
ויש יש יש יש לרגע כביתי והדלקתי וחזר המסך לכמה ררגעים בודדים
חיחיח סופסוף ראיתי את כל ההודעות😊😊😊
אחת מהן הייתה מאלי...מסכןןן הוא סוגרררר 28!!! 😢
(אשכנזי_כוסון)
לא נורא אחורי זה רגילה שבוע😊
רעות תמסרי לו את אהבתנו .. ומחכים שהוא יחזור 😊
אני אמסור ממך נשמה!!מואיות!!
יוווו איזה באסהה..
חחח רעות אני פעם אחת יצאתי מהאוטו והייתי בטוחה שהפלאפון בתיק והוא היה על הרגליים וזה היה בלילה,
ואז אבא שלי עלה על הטלפוןן ודרס אותוו חחח כי לא ראיתי איפה הטלפון נמצא בשביל להרים אותו..
קיצר הפלא שלי נדרס ואצלנו הלך הכללללל..אז שידרגנו כבר יום אחרי..
את במצב טוב..חח
חחח וואיייייייייייייייייייייייי.....!!!!!!!!!!!
כן אהה?
חחח איזה כיייייףףףףףףףףףף
אני נוסעת(נוגת כאילו) היום בדרך לחברת פלאפון וזה נסיעה לא כזאת קצרה ואיזה כיףף איך בא ליייי חחח ואז נשדרג או נתקן או מה שיהיה חחחחח😊
QUOTE (rrrr @ 18/06/2006) הפלא שלי נידפאקקקקקקקקקק
אני שומעתש מתקשרים , לא יכולה לדעת מי זה כי הצד הלך!!!
זה עוד בחפיף כי לענות אני דיי מצליחה..פחות או יותר...
אבל אני שומעת צילצולים של שליחות הודעות ולא יכולה לראות ת'הודעהההה!!
ושיש מישו זה מבאס חחחח מעין מתח שכזה😊 חחחח מתח כיפי אבל בכל זאת מתה לראות ת'הודעות!!חחח
אין לי שעון בפלא גםםם
צריך ללכת לקתן..ועד שזה יקרה...אווווווווף
נכון מבאס?!!?חחח
בקשר להודעות תנסי למחוק את ההודעות שעכשיו יש לך ותראי שאת תתחילי לקבל את ההן...
אממ לא זוהר זה לא קשור...
פשוט לא היה מסך בפלא!!!הוא היה שחור!! או מטושטש!!
אממממ אצלי בפלא כשנאי מקבלת הודעה אז הודעה האחרונה שקיבלתי מכולן נמחקת אוטומטית וככה תמידאני יכולה לקבל הודעות...
ואלה שנאי רוצה שלא ימחקו אני שומרת בהודעות שמורות
איזה כיייףףףף חזרתי עכשיו ונסעתייי נהגתי איך אני אוהבתתתת יואוווו
חחחחחחחחח התלהבות עוד של הנהגת חדשה חעחע ...
אפילו עצרתי טרמפים
הכי חשוב שהפלא בסדר כבר😊
יאללה ללמוד לאזרחות חח הגיע הזמן מחר בגרות!!
סעממק..
הזסכרתת לי את הפל' שלליי..
זרקקתתי אותוו.. ררציתי שהוא יתקלקל..
שיחקתי איתו כדורגל,מה ללאא..
ואז המססךך נהרס.. נשררףף..כוללו שחורר ואז יש רק קו כזה לבן באמצעע שעובר מלמטה על למעלה..
ולא רואים כלום..
אבא שלי לא מוכן להחליף לי..
אבל מה נעשה..
אני עשיתי את זה..אני משלם על זה..
ואםם יש לך פל' ששלל אחותך או מישוו תוציאי את הכרטיס סים ותעברי לפל' השני ואז תוכלי
לקרוא את ההודעות וזה... זה מה שאני עשיתי עם הפל' של אחותי..
ותתחדשי על הפל' החדשש..