סעמממממממק
קנו לי פלאפון דור שלישי של פלאפון שהוא רק יצא
ואז אחרי חודש רצו לקנות לי של אורנג' ולנתק אותי מפלאפון
אבל צריך שלם עוד 3000 שקל על הפלאפון
אז זין
אני מחפשת למכור את הפלאפון. . .


חח פעם שהיה לי פלאפון אחר
אז אמא שלי כיבסה אותו חחחחחחחחחחחחחחחחח