טטטטטחחחחחחחח
תמר אני חייב לציין..העלית חיוך על פניי
😂 😂
QUOTE (SHiRA_MoR @ 23/05/2006) שנהב😊
חח..
לודה לא מזמן אמרה שאפשר לעשות בפורום הזה מה שרוצים..
גם אם זה קשור לנושא או לא..
כי זה פורום "במה חופשית" וזה כל הקטע!..
😕 זה מה שהיא אמרה..
הממ..
😯 😯 😯 😯
לאב יו..
:]
חחחחחחחחח תהני
תהיי שמחה:}
העיקר לא להיות עצובים
חחחח דעעי חטטתי קצת בהיסטורית הודעות של מישו ומצאאתי את זזזה .. . חחחח בכלל לא זכררררתי \\:
חוחוחו שירושששית ! # ?
אני ? אוהבת ?
א ו ת ך (:
חחח אללה
התגלגלתי מפה . ..
חחחחחחחחחח איזה הקפצצצצצה
תממממממרי אוהבתותך המווווון יפה שלי #!@ =))
חחח גמאאאני אותך המונמונמונמוןןןן ןן ן ן ן ן ןן ן ן ((: (: (: