כי את כזאת אדישה אפשר למות ....
ואת עושה כל הזמן טובה יווו ..!
ו. . . מה זזזה קשור לאשכול מאמי ?
😁 למי טובה?..
במבבבבבבבב.................
😛
הכי חשוב ששירוש' לא עצובי וזהווווו!
😊
נכון?
יופי!..
שירוששששששש
זונע שמנה שלי ורק שליי (!! 😠 ))
אני מטורפת עלייךךךךךךךך !!!
את הדבר הכי מושלם שיששש !
מה אני בלעדייךךךךך ?!#
QUOTE (moraless @ 22/05/2006) ו. . . מה זזזה קשור לאשכול מאמי ?
אל תעצבני !!
גם ככה אני משתגע ממך ....
QUOTE (נועם1612 @ 23/05/2006) QUOTE (moraless @ 22/05/2006) ו. . . מה זזזה קשור לאשכול מאמי ?
אל תעצבני !!
גם ככה אני משתגע ממך ....
חח..
אתה מרוקאי😊!..
נכון..?
לא לריב פה..תמר ונועם את הריבים שלכם תפתרו בפרטי!
אואע 😁
אני מתארת לעצמי את נועם עכשיו על המקשים..
אחח..מסכנים!
😊
בממבב
QUOTE (שמאוהבת @ 23/05/2006) לא לריב פה..תמר ונועם את הריבים שלכם תפתרו בפרטי!
😕 הם לא רבים..
היא משגעת את נועם:]
ונועם משתגע! 😂
חחח
משעשע
גם אם לא..
זה לא קשור לנושא.
QUOTE (שמאוהבת @ 23/05/2006) לא לריב פה..תמר ונועם את הריבים שלכם תפתרו בפרטי!
חחח מאמי. . אני ונועעעעעם !?
לא רבנו ולא לנריב . . (:
שנהב😊
חח..
לודה לא מזמן אמרה שאפשר לעשות בפורום הזה מה שרוצים..
גם אם זה קשור לנושא או לא..
כי זה פורום "במה חופשית" וזה כל הקטע!..
😕 זה מה שהיא אמרה..
הממ..
😯 😯 😯 😯
לאב יו..
:]
חחחחחחחחח איזה חמודות אתן
😊
נווווווועם אני רוצה לראווווות תיגע בה אני יוציא לך תראאאאאאאאאאאש