אויש יאללה מה אתם עושים סרט?!
הרי היא בעצמה אמרה שהיא לא ממש רוצה להמשיך אז יאללה נו..היא לא חייבת סיפור שלה יוו איזה סרט עשיתם מיזה..שתיהיו בריאים בחיי חחח
QUOTE (אנונימית @ 26/06/2006) אני מתעצבנתת כי גם שהיה לה אינטרנטט בתקופהה האחרונה היא משכה תקטעע של ההמשךך
אני איתך יפה שלי 😊
הילה...
נכון,זה מעצבן אבל תביני אותה גם..
מבינה מבינהה
אבלל הסיפוררררר הזה הואאחד המותחיםם...
ואני כוליי סקרניתת וזה מעצבןן כלל התקיעה הזאתי
וואי אושרי נו באמת
תבינו אותה תבינו אותה
מבינים.....אבל כמה כבר אפשר להבין?
גם שהיה לה אינטרנט היא ייבשה בטייירררררוף ..וגררה את הקטע הזה עם ההמשכים
יאללה בי
נכון..
אני יודע שזה מעצבן כי באמת זה סיפור מותח
וממש לא צפוי מה הולך לקרות אבל לפעמים לאנשים
יורד מלכתוב סיפור.. ולצערנו לתמר יירד מלכתוב את הסיפור הזה..
אני בטוח אבל שכשיחזור לה האינטרנט היא תפגיז בפרק סיום באנזונה...
אבל תבינו שירד לה מהסיפור הזה..אז זה לא כיף להמשיך לכתוב סיפור כשאתה לא אוהב אותו.
בגלל זה היא משכה את זה ככה..
^^ בדיוק =]] חחחחח
אני חושבת נוותר לה על הפרק סיום והיא תתחיל סיור חדשש... חחחח
לאאאאאאאא..
אני לא מוותרת על שום פרק סיום!!!!!!
לדעתי זה סיפור אחד הטובים למה את לא אוהבת אותו?
טוב מחכה לסיפור חדש שלך
שבוע בלי בצ'פררררררררר..
יאאאאאאי 😊
יא
אי
איזה כיף לחזווווור. .. 😢
יודעעת שהייתי מגעילה רצצצח. 😢(
וטנקקקס מורי שאת כזאאאת מבינה ומפרגנננת . .
אבל באמת שלא ייצא מהסיפור הזה שום פרק סיום, לפחות ל אממני.
ביקשתי כבר משני אנשים לכתוב פרק סיום במקומי \:
מזעזע . . יודעעעת . . אבל אנשים רוצים סיום ואני לא יכולה לתת. .
>> לכן
באמת חבל.. אבל יאללה.. מתי רואים את הסיפור החדש שלך?