קיצר יצא לי פרק אחד הארוכים - תגיבו
ולירניייי......יא שמנה....אני בקושי חושבת פרק אחד קדימה אז את רוצה שאני אחשוב 3?! חחחחחחחח אווהבתתתת.... 😊
אווףףף איתך למה את עושה את הפרקים כ"כ עצובים?!
זה לא כייף!!!! =\...
אווףףף במי נתאהב עכשיו אם את עושה אותה נזירה?
מה שכן - לא להחזיר את אופק!!! הוא בעעע
מחכה להמשךך! לילוש 😊
מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😍
חחחחחחחח מצחיקווולה..
בטטה אחת..
לאב יו (:
הלוו הלוו..לילוש מאמי..היו לך מלא פרקים שמחים לפני כן..אל תשכחי את זה בובה 😊
אני לא עושה אותה נזירה מאמי חחחחחחחחח נראה לך???????
לירן יאאאא שמנההההההההההההההההה תודה מאמיי אוהבבבבת אווווותךךךךךך.... 😊
אננסיקקק-תודה בובהה 😊
בנוווווותוססססס-המשך או היוום אחרייי האלופהההה בערךךך.....או מחר (רוב הסיכויים שהיום ..)
אוהבתתתת
ולילווווווו....חוץ מזה....חבר שלה מת...אז מה את רוצה שאני יעשה בובה??..
הפרקים הבאים אמורים להיות עצובים ,כי חבר שלה מת וזה עצובייי 😢
היא לא אמורה לצאת בריקודים ושימחה...
מקווה שהבנת....=)
דדדדדדי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את אכזריתתתתתתתת!
את רשעעעעעעעית!
אני כועסת עליך! לא מדברת איתך! את פוווויה!!!!!
הרגתת אותוווווווווווווווו
את מרשעעעעעעת!
זהההההההו אני ברוגזזזזז איתך! 😠
אגגגב,
את יודעת שהגגבתי לך בסיפור 69 תגובותתתת?!
הכי הרבה מכולללללן=]
כפרה עלללי!
טוב מהה אני מדברת איתך1? אני כאיללללו לא מדברת איתך?!
לאאאאאא בתאלייייייי=[[[[[[[[[
פליזזזזזזזזזזזזז,אל תהיי איתי ברוגזזזזז...אני לא אשרוד בלעדייייייךךךךך =[[
נווווווו לאא....
וככככככככפפפרררעלללללללללייייך=]]]
69 תגובות?!...
ווווואהה ואאאאאאאאאהההה...
בובהההה=]
גם אני הגבתי אצלך ממש הרבהההה=]
אניייי אוהבת אותךךךךךך=]
ואני לא רעעעעעעה....אני מרשעתתת!! חחחחחחחחחח=]
אבל גם אני אהבתי אותווווו=[
חחחחחחחחח לאב יו מואההה
טוב נו,
אבל תחזירי אותה לאופפפפק!
אני אוהבת את אופפפפקקקקק=]
חחחחחחחחחחחחח אוקיי ,רק בשבילך ..אני אחשוב על זה=]
אם אני לא יהרוג אותה ,כה?!...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח=]
מרשעעעעעעעעעעעת ,אה?! 😊
ואם תהרגי אותה?!
מה יהיה בסיפור?!
תכתבי איך היא בגן עדן?!
😊
חחחחחחחחחחח סתם בובה
כבר נמאס לי להרוג אותם 😢
חחחחחחחחחחחחחחח גם לרשעות שלי יש גבול =]
אני יחשוב על ההמשך..
עידכונים יתקבלו בהמשך :]