פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ניסיון שני - סיפור..

✍️ קיפיי 📅 23/03/2006 03:11 👁️ 16,669 צפיות 💬 1,277 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 47 מתוך 86
ההודעה הייתה ממספר לא ידוע..
פחדים התחילו להציף אותי ,ופלאשבקים מהיום שבו מור נהרג עלו לי במחשבות..
יש סיכוי שקרה משהו לעומר?
"לאלאלא..אין סיכוי..דבר כזה לא קורה פעמיים..ועוד שהכל כל כך מושלם ביננו עכשיו.." 😯

התקשרתי לעומר..חיכיתי כמה צלצולים והוא לא ענה..
התקשרתי לאמא שלו..

כעבור כמה צלצולים היא ענתה לי..

"אורייני..היי מתוקה.."שמעתי אותה אומרת לי בקול מיילל ,בוכה מעט..
"נורית..מה קרה?.."
"אה הא..אני רואה שקיבלת את ההודעה שלי..
סליחה שזה היה ממספר לא ידוע..פשוט לא היה לנו אחת את השניה בזיכרון.."בשלב הזה היא כבר ממש בכתה..

"נוריתיי!?מה קרה?!..אולי..אולי במקום לבכות..תסבירי לי?
ואני מקווה..מקווה שזה לא מה שאני חושבת..כי אם כן..אני פשוט מתאבדת עוד דקה.."

"אורייני..
עומר היה בדרך הבייתה בזמן שזה קרה..
משאית התנגשה בו והוא התהפך..
הוא גסס והעבירו אותו לבית חולים..
כמה דקות לפני המוות הוא רק ביקש שיזכירו לך שהוא אוהב אותך...."

"שמעי..אין מצב שזה קורה לי..
לא עומר..לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה כבר קרה לי פעם אחת..פעם אחת יותר מדי!
עומר חי..עומר עוד מעט יבוא ויחבק אותי וינשק אותי ויגיד שהוא אוהב אותי
למה את סתם אומרת?!..
מה עשיתי לך שאת מספרת לי דברים כאלה לא נכונים?!
אהההההה??
אני שונאת את העולם הזה...."צרחתי בכאב וניתקתי.....


הלכתי ישר הבייתה..
אמא הייתה בבית..

"אורייני..מתוקה..ההלוויה תערך היום..בשעה 5 בערב..
אני כל כך מצטערת נסיכה שלי.."

הסתכלתי על אמא ופרצתי בבכי..
"זה פשוט לא יכול לקרות לי אמא..אני בתוך סיוט..
זה קורה לי פעמיים..
אל תתפלאי אם מחר אני כבר לא יהיה פה..
אני בחדר..
תודיעי לי ב4 וחצי,שאני אתחיל להתארגן.."

"אל תדברי ככה בובה..
אני מבינה שזה קשה לך וש..שזה כואב..אבל יהיה בסדר..יש לך אותי.."

"אמא..את לא מבינה..
אף אחד לא יכול להבין..א-ף א-ח-ד.."אמרתי עם דמעות בעיינים והלכתי לחדר...



כשתלך אני אשים את השיר הכי עצוב בעולם,
ואקרא למותי שיבוא במהרה,
ואשנא את האיש שיבוא ויאמר לי,
שזה יעבור ושזה לא נורא.
השמש תחסוך מראשי את קרניה,
ציפורים יסרבו לזייף את שירן,
כל עץ שאגע יהפוך לשלכת,
פרחים יקמלו לשקיעה אדומה.
ואני ארכיב משקפיים כהות ושחורות,
לא אכיר את העיר שידעתי זמן רב,
ארקום לך שבילים של דמעות לרגלייך,
והלב שוב יזכיר איך שהוא נעזב.
ובלילות אני אחלום, שאני לוקחת את ידייך,
ואומרת אני אוהבת אותך.
ואנחנו פורשים את כנפינו, כמו שני מלאכים לבנים ויפים,
ויוצאים לטייל על שביל החלב, בלילה מלא כוכבים.
אבל האבירים לקחו כבר את כל הנסיכות,
ודהרו אל עוד אופק מתוק,
הסופים הטובים נסגרו בספרים,
אגדות נשארו אגדות.
ואם תראה פעם קבר שעליו חרוט: "אני מתגעגעת",
תדע שזאת אני, ושהפסקתי לבכות.

"כן..אני רוצה למות..
אם עומר למעלה-לי אין טעם לחיות..
כבר נגמרו לי כל הדמעות..
אני פשוט מסיימת את החיים האלה פה..
כל מי שאני אוהבת גם ככה עוזב אותי בסופו של דבר.."

עם דמעות בעיינים,שכבתי במיטה כל הלילה..מנסה להרדם ולא מצליחה.
כל הלילה,ואני רק בוכה.


בנות..אני יודעת שעוד דקה כולכן עולות עליי..
אבל..ככה זה.. 😢
והסיפור לא נגמר..עדיין לא..
אוהבת אותכן בובות..

כואב לי הלב 😢😢😢😢😢

אווווווווווווווף
אהבתי את עומר הכייי הרבה בכל הסיפור הזה...

בעעעעע\=
לא נורא..זה חלק מהרעיון..אני מקווה שיהיה בסדר..ושתאהבו =>למרות הכל..

ואגב..אם היא תתאבד..זה רק סיפור..
אני הכי לא תומכת בהתאבדות בעולם..זו התנהגות טיפשית לדעתי..
anansik - מדוע קראת ויצאת? 😢😢😢
ממש לא נחמד מצידך 😉

אתן מוזמנות להגיב כ-ל סוג של תגובה..בכל אופן ,אני אוהבת את הסיפור שלי..עם כל זה שהוא מוזר לפעמים,ולא מובן ,ולא ולא ולא ולא ולא..זה הסיפור שלי ואני מתה עליו=]
יואווווו מסכנהההה
איזה חייםאכזריים המשך דחוף
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

אכן עצוב..אבל ככה זה..
אוהבת אותך ותודה על התגובה בובה=]

המשך היום מאוחר יותר..או מחר=]
מההההההההההההה..??? 😕
ל-אאאאאאאאאאאא
את לא עושה לי את זההה..!!! 😢
אווייששש הוא היה כזה חמודדדדד לא רוצהההה..!!!
אווףף תמיד הטובים הולכים

ילדה לוקחת את זה ברצינות בכלל.. =\...

יאללה מאמי מקווה שזה רק לטובה
אוהבתותך המווונייייי -לילוש 😛
יוו השלמתי הכל איזה עצוביי לאאאא למההה..#$@
איזה ילדה נחסיתת חחח
מצטערת....
פרק מאוד יפה אבל מאוד מאוד עצובבבבבבב......
למה הרגת אותו למה הוא היה כזה מושלם..... 😢 😢
המשך
לילווו סורייייי 😢 😢 😢 😢
לא רצית שאני יפריד ביניהם-הפרדתי בדרכים שליי 😊 חחחח

חן-חחחחחח יא מניאקיתת 😊
אננסיק-תודה מאמיייי

המשך רוב הסיכויים היום בערב ->אל תתפסו במילה
אם לא היום אז מחר

😊
בנות תשמעו ,אני הולכת עכשיו ללמוד למבחן שיש לי מחר ולהכין כל מיני דברים שיש לי לבית ספר
ביום שבת ב4 לפנות בוקר אני נוסעת לאילת לחמישה ימים עד יום חמישי הבא
אני אשתדל להמשיך כמה שיותר עד יום שבת
מקווה שהסיפור לא יגיע לעמ' 2-3 שאני לא יהיה פה

אוהבת אותכן המון 😊
בטטה אני כועסת עלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!

את קקה.. את אכזרית.. !!! את איכסה 😢
אהבתי את עווווווווווווווווווווווומרררר.. למה הרגת גם אותו !?!?!
חחח... רוע לב שכזההה..
י'בטטה עם לב מאבן- זה מה שאת !!
בסוף היא תתאבד.. שקוף.. [לדעתי לפחות]

אוהבת אותך בטטה מטומטת שכמוך

לירן..
בטטטהההה
הפרק הזה מוקדש לך באהבה !!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין לי לב מאבן!!!!!
נוו...נווווו...סלחיי לייייייי 😢
אני אוהבת אותךךךךךך[!!!]

פליז? 😢 😢 😢
וטיפשה את בעצמך חחחחחחחח

ובנות לא נראה לי שאני יהרוג גם אותה חחחח הייתי מספיק אכזרית פעמיים וחוץ מזה אם אני יהרוג אותה לא יהיה לי איך להמשיך את הסיפור

נראה לי שאני פשוט יהפוך אותה לנזירה 😊
עדיף לה בלי בנים

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
^^^


חחחחחחחחחחחחחחחחח הילללי את הורגת אותי מצחוקקק...
י'בטטה..!! תתחילי לחשוב קצת מעבר לפרק העדכניי..
כשאני כותבת אני חושבת על ה-3 פרקים הבאים אחר כך..

אוהבת אותך שממממנה.. (:
השעה הייתה 6 בבוקר..
כל הלילה לא נרדמתי ,אני לא יכולה לישון יותר,לא יכולה לישון שהחצי השני שלי לא איתי יותר..
הלכתי לצחצח שיניים ולשטוף פנים והתיישבתי בחזרה על המיטה..
פלאשבקים עלו לי מכל התקופות שלי עם עומר,זזים לי במחשבות כמו סרט ,סרט ארוך ,שנמשך שנה ונגמר אתמול ,עם סוף לא טוב.

~::
"אז מה נסיך שלי?..עכשיו זה רק אני ואתה.."
"כן נסיכה שלי.."הוא אמר והשפיל את ראשו..

"מה קרה עומר?!.."
"כלום כלום..לא משנה..
הכי חשוב שאת איתי.."הוא אמר והתקרב אליי ,ונסחפנו לנשיקה ארוכה ארוכה..

חייכתי אליו והוא החזיר לי חיוך..
השעה הייתה מאוחרת..
שיר יפה נשמע ברדיו הדולק ,שיר שכל כך הזכיר לי את עצמי..

"מסתכלים עליי כל הזמן..
מה הם רוצים?
מה איכפת לי בעצם
אומרים לי שאני חצי בן אדם ,
והיא חצי משוגעת ,אבל זה כל הקסם.."

אני ועומר חייכנו אחד לשני..התנשקנו והוא חיבק אותי ,נרדמנו מחובקים זה לצד זה. ::~


~::
אחר כך החזרתי את הפלאפון לתיק ,שמתי את ראשי על ברכיו של עומר..
התקרבתי אליו והסתכלתי לו עמוק בעיינים..הוא חייך אליי ונישק אותי..
התמכרתי לאווירה הקסומה,שעוברת עליי בכל נשיקה,בכל חיבוק ,בכל מגע..
ההרגשה הכל כך מוכרת ,של הפרפרים בכל הגוף,של העיינים הנוצצות..

"אני אוהבת אותך.."לחשתי לעומר..
"אני אוהב אותך גם.."הוא לחש לי וחייך אליי חיוך גדול.. ::~


~::"גם אני!!.."כפיר הצטרף משום מקום וצחק..
"חמודים..
עומר אי אפשר לתאר כמה אני אוהבת אותך..
תודה על הכל ,על זה שאתה איתי..על זה שאתה אוהב אותי..
על זה שיש לי חבר מדהים כמוך.."אמרתי לו עם דמעות בעיינים..

"אין על מה נסיכה יפה שלי,בשבילך הכל..זוכרת?.."
הוא אמר עם חיוך..::~

~::דמעות קטנות של אושר זלגו מעייני..
"מאמי אני פשוט אוהבת אותך=]
תודה על הכל..אתה הכככי מושלם שיש.."
אמרתי ונתתי לו נשיקה ארוכה בפה..

הוא סובב אותי והרים אותי באוויר ונתן לי חיבוק ענק..
נשכבנו על המיטה..זה לצד זה..::~


~::"היי ילד יפה שלי.."
"היי היי.."הוא אמר וחייך אליי..
"מאמי אני רעב.."
"מה אתה רוצה לאכול?.."חייכתי חיוך קטן..
"אותך..אפשר?.."
"אותי?..תמיד..."חייכתי אליו
והוא התקרב אליי ונישק אותי..התחבקנו והעיינים של עומר נצצו..

"אוהב אותך..יאללה אני נכנס להתקלח נסיכה.."
"גם אני אותך מאמי..מחכה לך.." ::~

~::"היי בית.."עומר אמר וצחק צחוק של ילד קטן..
"ביי עומר.."אמרתי וצחקתי עליו..
"ככה את צוחקת עליי?!.."הוא אמר וחייך חיוך עצוב..
"בחיים לא ידעתי שאתה מדבר לבתים..
אבל אני אוהבת אותך למרות הכל..מושלם שלי.."
נתתי לו חיבוק ענק והתנשקנו..
הוא אימץ אותי אל חיקו ולחש לי באוזן שהוא אוהב אותי..
החלפנו בגדים ,הורדתי איפור וציחצחנו שיניים ובשעה 5 לפנות בוקר,נכנסו לישון..::~

~::"מה?!..
יו..הדמעות שלך רק הראו לי עד כמה אני חשוב לך..
דבר ראשון..אני לא אוהב אותך?!..נסיכה אני הכי אוהב אותך בעולם,ואני אוהב אותך
כמו שלא אהבתי בן אדם אי פעם..
כרטיסים חזרה הבייתה?!..יש לנו עוד 3 ימים משוגעים להעביר כאן..
את מגעילה אותי?..את המכוערת הכי יפה ומדהימה בעולם=]
ולמה אני איתך?!..
כי אני אוהב אותך
וכי כל שניה בלעדיך זה נצח
ואיתך הזמן עובר הכי מהר שאפשר..
וכי את הילדה הכי מושלמת שיכולתי לבקש לעצמי בתור חברה..
את המלאך שלי.."::~


~::"אה ומאמי..יש לי סוד.."עומר אמר לי..
"מה קרה?.."
הוא התקרב אליי ולחש לי באוזן:
"אני אוהב אותך.."
"גם אני אותך נסיך.."הסמקתי ועומר נישק אותי.. ::~

~::"עזבי אותו מאמי..הוא לא שווה שתבכי בגללו.."הוא חייך אליי וחיבק אותי חזק..
"ואני איתך תמיד..ואת יודעת את זה.."

חייכתי אל עומר ונתתי לו נשיקה בלחי..
הוא חייך אליי ועזר לי לקום..נרגעתי קצת מהבכי..
לא היה לנו חשק לחזור למדורה..
אז הלכנו אליי הבייתה..::~

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא....
אין מצב שזה קורה לי..לא עומר...
זה חלום רע..אני עוד שניה קמה..

- -
אבל לא..
זה לא היה חלום ,זו הייתה המציאות האכזרית..
לא הייתי אתמול בהלוויה .. לא הייתי מסוגלת לעבור את אותו דבר בפעם השניה..
ועשיתי בבית בדיוק את מה שהייתי עושה בהלוויה - בוכה.
העיינים היה נפוחות ושקיות קטנות ושחורות היו מתחתן..

נזכרתי בפזמון של "מותק שלי.."-השיר של גלעד שגב..

"אין לך סיבה לפחד לעולם,
אין מפלצות אין שדים זה רק סתם
רק הדקירות של חרבות זיכרון
שוב מכות את הלב
לא רוצות לעזוב..
ובכל העולם לא מוצאים בן אדם שייקח ת'כאב וייתן לך לישון.."

אני לא רוצה לישון..חשבתי לעצמי..
אני רק רוצה שיחזירו לי את עומר..

לקחתי שקית שוקו מהמקרר,וישבתי על הרצפה הקרה..בוהה בתקרה,עד הבוקר הבא.


ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך