מקווה להמשיך מחר
אוהבת אותכם קטנים 😊
את יכולה לערוך את ההודעהה=]
אאווופס :\
חח חפייייף
היייייייייייייי עמודד 44!! 😊
הגענוווו לעמוד 44 כבררר...פשששששש חחחחח
ואני זוכרת כאילו רק אתמולללל התחלתי את הסיפוררר
אוייייייי..נוסטלגיה מטורפתתתתתתתתת 😊
הההההמממשך היום אחרי הצהרייםםםםם=]
אווווווווהבתתתת (:
בסוף המשך בערב כנראה
אין לי כח ,מצטערת ואוהבת
תודה מאמי=]
ווי..הייתה פה מישהי שקראה..והיא נעלמה פתאום..חח שונאת שעושים את זה..=[
בנות..אם לא יהיה המשך היום תסלחו לי ,נכון?
אין הכי מצב רוח..=[
אוהבת המווווווווווווווונים..
יצאנו משער בית החולים באילת..
לאן אנחנו הולכים עכשיו?
מה עוד נשאר לנו לעשות כאן?
נשארנו דוממים..המחשבות לא עזבו אף אחד מאיתנו..
"עומר.."הסתכלתי על עומר ואמרתי לו..
"כן נסיכה?.."הוא ענה לי בקול חלש..בשקט ,בקושי שמעתי את מה שהוא אמר..
"מה אתה רוצה לעשות?.."
"לחזור..לחזור הבייתה..אני לא יודע אם אני יכול להמשיך פה..
תראי איך ערב אחד משנה את הכל.."
"גם אני חושבת כמוך מאמי.."
"וגם אני חושב כמוכם.."כפיר אמר וחייך חיוך קטן..
"כפיר איזה חמוד אתה.."אמרתי וצבטתי אותו בלחי..
רק עכשיו שמתי לב עד כמה הוא יפה..
"חעחעחע..תודה מאמי..
לא,באמת שאני חושב כמוכם..
גם אם תישארו אתם לא תצליחו להנות ,עדיף שתחזרו וזהו.."
"אבל אתה תחסר לנו.."אמרתי ועומר הסכים איתי..
"לא אני לא..מה אני בכלל?!..עוד מוכר מכוער מלי קופר?.."הוא אמר והשפיל את ראשו..
"אויש..סתום כבר..
עוד מוכר מכוער מלי קופר?!..אולי עוד מוכר מדהים..
אתה הרבה יותר מסתם מוכר בלי קופר.."
"אתה חשוב לנו כפירי.."אמר עומר בקול פאקצי וצחק..
שלושתינו צחקנו בצחוק גדול ,שחסר לנו ביומיים האחרונים ,זה עשה לנו טוב לצחוק..
כעבור כמה דקות החלטנו ,שאנחנו חוזרים לדירה לארוז את הדברים ,ולוקחים אוטובוס ישיר לתל אביב..
הזמנו מונית לדירה..
כעבור רבעה שעה המונית הגיעה..
הסתכלתי במבט עצוב על כפיר..
"כפירי..תודה על הכל..
אני מתה עליך..ואף פעם אל תחשוב שאתה סתם עוד אחד ,כי אתה מה זה לא.."נתתי לו נשיקה בלחי והוא חייך אליי..
"מבטיח..
וגם את מאוד מיוחדת..
אני מת עליך..תשמרי על עצמך קטנה.."
"קטנה?!..מה חשת?
אני כולה חצי שנה פחות ממך.."
"כפיר אני אוהב אותך אחי..אתה אחלה גבר..
ותודה על הכל.." הם נפרדו בחיבוק של בנים..
"אין על מה אחי..אני אוהב אותכם אל תלכו!!!.."הוא אמר בקול פאקצי..
"סורי נשמה שלי..חייבים ללכת.."ענה לו עומר באותו קול..
החלפנו פלאפונים ואייסיקיואים ונפרדנו..
מי יודע אם ניפגש ביום מין הימים ,בכל אופן?..גם אם לא ניפגש ,כפיר יהיה לנצח בלב שלי..
נכנסו למונית..
הגענו לדירה וארזנו את הדברים..
כעבור שעה סיימנו לארוז הכל ,התקשרנו לאגד והודיעו לנו שיש אוטובוס מחר ב7 בבוקר..
הוצאתי את הפלאפון מהתיק..התקשרתי לאמא..
כעבור כמה צילצולים היא ענתה..
"אמא?.."
"אורייני?!..מה שלומך נסיכה?.."
"אני בסדר..מה איתך אמא?
וסליחה שלא התקשרתי ,עברו עליי יותר מדי דברים.."
"מה קרה בובה?!
רבת עם עומר?..."
"רבתי עם עומר?..חס וחלילה טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה.."אמרתי וצחקתי..חיבקתי את עומר תוך כדי..
"טוב לא משנה..תספרי לי בבית..מקווה שהכל בסדר.."
"אני חוזרת מחר אמא..בערך ב1 בצהריים אני כבר אהיה בבית..."
"אוקיי מתוקה שלי..נדבר..אוהבת אותך המון"
"גם אני אותך..ביי אמא.."
- -
הסתכלתי על עומר שישב על המיטה..
"אז מה נסיך שלי?..עכשיו זה רק אני ואתה.."
"כן נסיכה שלי.."הוא אמר והשפיל את ראשו..
"מה קרה עומר?!.."
"כלום כלום..לא משנה..
הכי חשוב שאת איתי.."הוא אמר והתקרב אליי ,ונסחפנו לנשיקה ארוכה ארוכה..
חייכתי אליו והוא החזיר לי חיוך..
השעה הייתה מאוחרת..
שיר יפה נשמע ברדיו הדולק ,שיר שכל כך הזכיר לי את עצמי..
"מסתכלים עליי כל הזמן..
מה הם רוצים?
מה איכפת לי בעצם
אומרים לי שאני חצי בן אדם ,
והיא חצי משוגעת ,אבל זה כל הקסם.."
אני ועומר חייכנו אחד לשני..התנשקנו והוא חיבק אותי ,נרדמנו מחובקים זה לצד זה.
מקווה שתאהבו את ההמשך ,עשיתי כל מה שאני יכולה עד כמה שאפשר..
אוהבת.. 😊
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 09/05/2006) מדדדדדההההההייייייייים(:
בטטה מזה אהבתייי את ההמשך ((:
מסכימה עם בתאלייי אהובתי!!
בטטה?אני בטטה?א-ת בטטהההההה 😊
אוהבת אותך המונים המונים יפה שלייייייייייייייייייייי
מואההההההההה
~ההמשך מוקדש לבטטהה הקטנה שלי שאני אוהבת הכי בעולם - תודה שאת כמו שאת..~
בבוקר קמתי לפני עומר..השעה הייתה רבע ל6..
ציחצחתי שיינים ,שטפתי פנים וחזרתי לחדר השינה להעיר את עומר..
"מאמי..קום..השעה 6 יפה שלי.."
"אני כבר קם מאמי.."
עומר קם בכבדות ,הוא חייך אליי והלך לצחצח שיניים ולשטוף פנים..
הוא חזר לחדר השינה ונתן לי נשיקה ארוכה..
"אני אוהב אותך ,בוקר טוב נסיכה.."
"בוקר טוב נסיך.."אמרתי וחייכתי חיוך קטן..
"אה את לא אוהבת אותי?..סבבה 😢..."
"אני לא אוהבת אותך.."
עומר הסתכל עליי כלא מבין..
"אני אוהבת אותך הכי בעולם..בחיים לא אהבתי מישהו כמו שאני אוהבת אותך..אתה עוד לא מבין?!
הנסיך שלי היית ,והנסיך שלי תישאר.."
"הלחצת אותי יא מגעילה.."הוא אמר ועשה פרצוף עצוב..
חיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה ארוכה ארוכה..
הוא חייך אליי ,החזרתי לו חייך.
יצאנו מהבית בשעה 6:40 לכיוון התחנה מרכזית באילת..
לקחנו את כל התיקים ,בדקנו שלא שכחנו כלום ויצאנו מהחדר..
נעלנו את הדירה והחזרנו את המפתח בקבלה..
הזמנו מונית לתחנה המרכזית ,השעה הייתה 6:55..
כעבור רבע שעה נשמע ברמקול:
"כל העולים לאוטובוס ישיר לתל אביב מתבקשים לעלות לאוטובוס מספר 6.."
מצאנו את האוטובוס..
ישבנו במושבים אחד ליד השני..
הוצאתי את הפלא מהכיס..
כתבתי הודעה לאמא..
"אמא..אנחנו כבר יוצאים מאילת..
אוהבת אותך מאמי.."
והודעה אחת לכפיר..
"כפירי..אנחנו יוצאים עכשיו מאילת...
אני יתגעגע אליך,ותודה על הכל מאמי!.."
אחר כך החזרתי את הפלאפון לתיק ,שמתי את ראשי על ברכיו של עומר..
התקרבתי אליו והסתכלתי לו עמוק בעיינים..הוא חייך אליי ונישק אותי..
התמכרתי לאווירה הקסומה,שעוברת עליי בכל נשיקה,בכל חיבוק ,בכל מגע..
ההרגשה הכל כך מוכרת ,של הפרפרים בכל הגוף,של העיינים הנוצצות..
"אני אוהבת אותך.."לחשתי לעומר..
"אני אוהב אותך גם.."הוא לחש לי וחייך אליי חיוך גדול..
הגענו לתחנת עצירה ראשונה..האוטובוס עצר ,ואנחנו התקדמנו לכיוון דלת היציאה..