בנות..המשך הבא או אחרי הצהריים..או בערב..=]
נראה איך אני יספיק לעשות מלא דברים שאנ צריכהה..ובערב אני לא בבית..
מקווה להמשיך מהרר..=]
אוווווהבת כללל כךך (:
היללללללי...
וווווווווווווואאאאווו את קולטת כמה הפסדתי?!?!
אני נעלמתי לך מהסיפור מהחלקים שהיא רק מכירה את עומר,
ושהם הופכים לידידים..
ופתאום הם ביחחחחדד.. ווואאאוווו..!!
איזה כיייייף, אני אוהבת אותם ביחד.. $%
מאמי פרק חזקקק [האחרון], ובאמת לצערנו יכולים לקרות דברים כאלה..
את כותבת מדהיייים, ואל תזלזלי אף פעם בכישרון שלך,
כי הרבה היו מוכנים להחליף איתךך
אוהבת אותך היללללי, ומזה התגעגעתי לסיפוררר..
מוואה ענקית,
לירן .. @#^%&
אמאא... איזה עצוב.....
תמשיכי כפרההה....
אוהבת המוןןן..!!! לילוששש
לירני שליייייי
אני כל כךך אוהבת אותך יפה שליייייי
תודה על התגובה המדהימה הזווו..וגם אני אוהבת אותם ביחד..
הפרק האחרון באמת עצוב..וחבל שדברים כאלה באמת קורים במציאות.. 😢
פרקים הבאים כבר יהיו שמחים יותר
שמחה שהשלמת הכל ואני מ-ת-ה עליך מדהימה..!
תודה ענקית העלית לי חיוך ענק על הפנים 😊
ומי שמדברת על כישררוןן..
לילושש..
אני מתה עליך יפה שלי..
תודה בובה..
😊
QUOTE (קיפיי @ 07/05/2006) לירני שליייייי
אני כל כךך אוהבת אותך יפה שליייייי
תודה על התגובה המדהימה הזווו..וגם אני אוהבת אותם ביחד..
הפרק האחרון באמת עצוב..וחבל שדברים כאלה באמת קורים במציאות.. 😢
פרקים הבאים כבר יהיו שמחים יותר
שמחה שהשלמת הכל ואני מ-ת-ה עליך מדהימה..!
תודה ענקית העלית לי חיוך ענק על הפנים 😊
ומי שמדברת על כישררוןן..
😊
לאב יוווווו, וואי איך התגעגעתייי.. (:
כיף שיש לי קצת חופש מלימודים [עד לבגרויות]
ויש לי קצת יותר זמן להיכנס לאתרררר....
מחכה להמשך בובההה..
לירן. 😊
גם אני התגעגעתי מלא יפתיייייי 😊
המשךךךך[?!!}-או יותר מאוחר או בערב..או גם וגם..חחחח
מתה עליכןןן..
😊
ישבנו שם שלושתנו..עומר,כפיר ,ואני..לא קולטים אפילו את הגודל של מה שכל אחד מאיתנו עבר ועובר
אני..שהתברר לי שנאנסתי..ואני לא זוכרת שום דבר.
שקמתי עירומה בתוך דירה לא מוכרת ,לחשוב שמישהו שאני אפילו לא מכירה נגע בי..בחלקים בגוף שלי שאני לא מרשה לאף אחד לראות..
חדר לגופי..בלי שבכלל הסכמתי..
ועומר..עומר שרק עכשיו קולט שחברה שלו עברה אונס..
שנדרס ,כדי להזעיק עזרה בשבילי..
וכפיר..לכפיר לא קרה כלום ,אבל רק מלראות את שנינו..אחרי כל מה שחווינו באותו לילה..עשה לו משהו חזק..השפיע עליו ,ואת כפיר?את כפיר הרי בכלל לא הכי הכרנו..
נזכרתי בפגישה שלנו עם כפיר..
~~~~
"מי זה שנכנס איתך?חבר שלך?.."
"האחד והיחיד.."אמרתי וחייכתי חיוך קטן..
"כמה זמן אתם חברים?.."
"חודש.."עומר ענה במקומי..
חייכתי אליו וחיבקתי אותו..
"פן ירבו..בהצלחה בהמשך..אתם ממש מתאימים.."
"תודה מאמי..
אני אוריין,וזה עומר.."
"אני כפיר..בני כמה אתם?.."
"אני בת 17 וחצי..ועומר בן 18 וחצי.."
"פשש..אני בן 18.."
שמתי לב שמרוב דיבורים עדיין לא שילמתי על החולצה..
כפיר ארז לי אותה ושם אותה בשקית..
נפרדנו ממנו ויצאנו מהחנות..
"חעחע..איזה מוכר נחמד.."אמרתי לעומר..
"חחח כן.."הוא הסכים איתי וחייך..
חיבקתי את כתפיו והוא נתן לי נשיקה קטנה בפה..
~~~
כפיר דאג לי ולעומר ,אפילו בלי שהספיק להכיר אותנו כלכך..
לא שמתי לב ששקעתי בהרהורים ובמחשבות..
עד שעומר הוציא אותי מהן..
"אורייני?.."הוא אמר ונגע בידי..
"כן..?.."הסתכלתי עליו וניסיתי לחייך חיוך קלוש..
"מה קרה?.."
"שום דבר מיוחד.."עניתי לו עם מבט ריק מאוד בעיינים..
"אורייני אני מבין שקשה לך כל מה שעבר עלייך..ואני כאן בשבילך תמיד..
אני אוהב אותך המון המון המון.."
"גם אני!!.."כפיר הצטרף משום מקום וצחק..
"חמודים..
עומר אי אפשר לתאר כמה אני אוהבת אותך..
תודה על הכל ,על זה שאתה איתי..על זה שאתה אוהב אותי..
על זה שיש לי חבר מדהים כמוך.."אמרתי לו עם דמעות בעיינים..
"אין על מה נסיכה יפה שלי,בשבילך הכל..זוכרת?.."
הוא אמר עם חיוך..
התקרבתי לעומר ונתתי לו נשיקה בפה..נשיקה ששנינו היינו כל כך צריכים..
עבר עלינו מספיק בלילה האחרון..אז אולי רק אם נהיה יחד..ונאהב..נרגיש קצת יותר טוב..
כעבור כמה דקות הלכתי לכפיר שישב בצד..
נתתי לו נשיקה בלחי..
"מאמי תודה על הכל ,שעזרת לי למרות שאנחנו לא הכי מכירים..אני מתה עליך..הצלת אותי.."
"אין על מה מותק..ואני מצטער שעברת את כל זה..ואני מת עליך גם.."הוא אמר וחיבק אותי..
- -
"חברים שמעו..מחר אני משתחרר.."עומר אמר פתאום..
"וואלה?!.."אמרתי באושר..
"כן נסיכה.."הוא אמר וחייך..
"אני חושבת שכבר נחזור הבייתה..
אפילו לא סיפרתי לה על מה שקרה לי.."
"תספרי לה שתחזרי..אין טעם להדאיג אותה סתם..,
בואי לפה מאמי.."הוא משך אותי אליו וחיבק אותי..
*כעבור יום..*
רופא נכנס לחדר..
כפיר ואני נשארנו לישון בביה"ח..
קמנו באותו זמן והלכנו לצחצח שיניים ולשטוף פנים..
עומר קם..והלך לצחצח שיניים ולשטוף פנים..
הוא חזר והתיישב על המיטה שלו..ישבנו לידו..בלי מילים,אולי כי מילים היו מיותרות באותו זמן..
"עומר..אתה משתחרר..תלך לקבלה ויתנו לך טופס שחרור.."הרופא אמר וחייך..
"אוקיי.."עומר אמר לו וחייך חיוך רחב..
"יאללה בואו.."הוא פנה אלינו..
הלכנו שלושתנו ,וכעבור כמה דקות קיבלנו טופס שחרור..
יצאנו משער בית החולים באילת..
לאן אנחנו הולכים עכשיו?
מה עוד נשאר לנו לעשות כאן?
נשארנו דוממים..המחשבות לא עזבו אף אחד מאיתנו..
מקווה שאהבתן 😊
מוקדש לכל המדהימות שלי שתמיד קוראות ותמיד מגיבות 😊
אוהבת (:
מדדדדדההההההייייייייים(:
עומממר כזה חמממממוד!
אבל שהיא תלך לעשות בדייייקה!
בתאאאאאאאלייייייייי,תודה מאאאאמיי (:
ושכחתי פווווו משהו ממש חשווווב -
"אני חושבת שכבר נחזור הבייתה..
אפילו לא סיפרתי לה על מה שקרה לי.."
התכוונתי לאמא שלה..ושכחתי לכתוב.. 😊
אוהבת מלאאןן
וכןןן עומר הההכיייי חמוד בעוווולם 😊
המשך מחר או היום עוד מעט יפות שלי.. 😊