לילוווווו
התגעגעתי אליך יפה שליייייי
שמחה שחזר לך האינטרנט ושחזרת לקרוא בסיפור שלייי
אני אוהבת אותך המוניםםםם ותודה על זה שאת תמיד קוראת ומגיבה 😊
מ ת ה ע ל יך
בננותת!!
המשך או היום מאוחר יותר או מחר
שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח..ותהנו ביום חופש מחר כי יש רק יום אחד של חופש
אני אוווהבת אותכןן המוןןן 😊
QUOTE (קיפיי @ 02/05/2006) לילוווווו
התגעגעתי אליך יפה שליייייי
שמחה שחזר לך האינטרנט ושחזרת לקרוא בסיפור שלייי
אני אוהבת אותך המוניםםםם ותודה על זה שאת תמיד קוראת ומגיבה 😊
מ ת ה ע ל יך
בננותת!!
המשך או היום מאוחר יותר או מחר
שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח..ותהנו ביום חופש מחר כי יש רק יום אחד של חופש
אני אוווהבת אותכןן המוןןן 😊
מ-ת-ה עליך נשמההההה
חג שמח =]
גם לך יפה שליי תהנייי היוום איפה שלא תהיי..!! 😊
הופה הסיפור עומד להגיע לעמוד 40 😊
אני אוהבת את זה 😊
מאמי..
המשך ממש יפה..
מחכה לעוד אחד כזה..
תודה מאמי..
המשך כנראה היום מאוחר יותר או מחר 😊
אהובתיייייייייייייייי=]=]=]=]=]=]=]=]
אני כל כך אהבתי המשך..=]
במיוחד את עומר!!
חחח..
מחכה להמשך..
חחחחחחח רק אותוו אתן אוהבותת.!!
מה איתיייי? 😢😢😢
חחחחחח סתם
אווווווווווההבבבבבתתתתת
תודה מאמי (=
רוב הסיכויים ש..המשך מחר או היום בלילה....
אני עפתי מהבית..
ביי
^אוי את קוראת חדשה בסיפור שלי? 😊
אם כן -ברוך הבא 😊
המשך מאוחר יותר כנראה
^ יאפ... קראתי אתמול את כ-ל הסיפור והוא ממש ממש יפה!!! את כותבת מדהים!!!
תודה ענקית בובה 😊
שמחה שאת אוהבת 😊
המשך הבא בערב או מחר כנראה
סורי שאני לא שמה בזמן האחרון פשוט יש לי לחץ לא נורמלי 😢