מאמי..?!
המשך מדהים מדהים מדהים מדהים..
לופ יו..
מואהההה
אודליוש תודה יפה שלי ! 😊
שמחה שאהבת!!
*בנות המשך או אחרי האלופה או קצת יותר מאוחר היום ,אבל יהיה היום המשך**
אוהבת 😊
קמנו שנינו והלכנו להתארגן למסיבה..
לבשתי חצאית מיני שחורה וגופית סבא חומה..שמתי שרשרת של מגן דוד ועוד שרשרת עם חרוזים חומים..
עומר לבש גינס משופשף וחולצה לבנה..הוא החליף עגילים בגבה ובשפה ונראה פשוט מדהים..
"בואנה עומר אתה לא יוצא ככה מהבית.."
"למה,מה קרה נסיכה שלי..?"
"אתה פשוט לא יוצא ככה..עוד יחטפו לי אותך.. 😉"
"חחחח מי שמדברת..אני אוהב אותך נסיכה שליי.."הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה בפה..
שמנו בושם ודיאודורנטים..לקחנו מפתח ופלאפונים ויצאנו..עומר נעל את הדירה ולקחנו מונית לכייוון
המועדון..
שילמנו לנהג ויצאנו מהמונית..
היו ממש מלא אנשים..
מלא מלא בנות והמון בנים..פשוט היה מפוצץ שם..
חיכינו בתור..עומר חיבק אותי ונישק אותי ,כמה בנים הסתכלו עליי ולחשו..
"בואנה אחי..תראה איזה יפה זאתי.."הוא אמר והצביע עליי..
"כן פצצה.."
ראיתי שני ילדים..
אחד עם עיינים ירוקות ושיער חום..
ואחד בלונדיני עם עיינים כחולות..
שניהם נראו מדהים - אבל לא כמו עומר שלי 😊
נישקתי את עומר נשיקה ארוכה ארוכה והוא חיבק אותי וליטף לי את הפנים..
"מאמי אני כבר חוזרת.."
לחשתי לו והלכתי לעבר 2 הילדים שדיברו עליי..
חשבתי שזה יצא יותר ארוך
מצטערת -אתן תקבלו מחר פיצוי
אוהבת המון
תודה יפה שלי אני אוהבת אותךך!
😊
המשך מאווחר יותר
בובהבהבהבהבהבהבבהבהבההב שלי יייייייי יייייי!@#$%^&*)((_+
יווו איזה יפה ומושלם..
כמוך..
חח אני מחכה להמשךך מהר ודחוף..
תודה יפה שליי 😊
המשך קצת יותר מאוחרר =]]]
כנראה בערב או בלילהה
לאב יוו פיציי=]
למה שאני יגלה לך?!😉
תחכי ותדעי נה נהההה בננההה חחחחחחחחח
מההההההה...??
מה מחר..?
אופי אופי אופי..😢
=[[
באיסת אותי..😢
אוףף מהר המשך..
מחר מבטיחה
אוהבת אותך אל תכעסיי
😢