פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*-*אהבה בסתרים*-*

✍️ galipreler 📅 15/03/2006 19:08 👁️ 2,215 צפיות 💬 126 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 9
פרק1

מטיילת ברחוב..לאור השמש החמה...לשמע ציוץ הציפורים
מחזיקה בשתי ידיי שקיות קניות...הולכת עם ראש מורם..ואז זה קרה..הפעם הראשונה שראיתי אותך..נתקלת בי בטעות...
הכול נפל מידיי על הרצפה...אתה אמרת.."מצטער" והושטת יד לעזור לי..
.תוך שנייה הכול היה בשקיות...ואז משהו סנוור את שנינו...אור חזק כמו קרן אור של השמש...
הבטנו לרצפה..וראיתי את העגיל שלי שנפל..שנינו התכופפנו,להרים את העגיל..
ואז הרגשתי את ידו על ידי...קיבלתי מכת חשמל..וכנראה שגם הוא..ששנינו נפלנו לאחור..
ואז בכל האווירה המוזרה הזאת..נשמע צחוקי המתגלגל שאליו מצטרף צחוקו של אותו הילד..
"אני רועי" אמר בחיוך רחב והושיט לי יד.."אני אושר" ולחצנו ידיים...הוא לקח את ידי..פרס את אצבעותיי והניח במרכז את העגיל..וסגר עם אצבעותיי את ידי..ועזב אותה בליטוף קל..
"אממ אממ תודה" אמרתי מסמיקה..והמשכתי לדרכי..הוא הסתובב וכך גם אני...
ואז שמעתי את קולו בפעם האחרונה.."ביי אושר" הסתובבתי וראיתי אותו מנפנף לשלום...
והנה הגעתי לביתי הקט..צונחת אל מיטתי,מביטה לתקרה..
מדמיינת את רועי..עם עיניו הירוקות..עם שיערו החום שזהר באור השמש,את חיוכו הרחב והכובש, את ידו שליטפה את ידי...ואת קולו שאומר.."ביי אושר"...ואז לפתע עצמתי את עיניי ונרדמתי..
עברו להן המון שעות...ישנתי כחצי יום...התעוררתי וראיתי שהשעה ממאוחרת מתמיד..1:00 לפנות בוקר..יצאתי ממיטתי,שמתי עליי קפוצ'ון נעלי בית..ויצאתי מהבית בשקט בשקט כדי לא להעיר את הוריי..יצאתי אל מחוץ לדלת של הבית..טיילתי לעבר הרחוב..הירח היה מלא והשמיים היו מכוסים,
אך לא מעננים אלא מכוכבים...היה הרבה אור שליווה אותי בחשכה..
לא הפסקתי לחשוב על רועי..פקחתי את עיניי שהיו עצומות טיפה.
.וראיתי מולי הולך זר..הליכה איטית..עם כלב שקשור לרצועה..כל גדול למידי,חום בהיר עם אף ורוד חמוד..שניהם נעצרו ואותו הזר זרק לאוויר כדור צהוב..הכלב קפץ לגובה ותפס את הכדור..וחזר אל הזר..שהתכופף לעברו וליטף את ראשו ואמר "כלב טוב ג'וני"..נתקפתי בהלה..זיהיתי את קולו..זה היה..
זה היה רועי..לא ידעתי מה לעשות..אבל אז התקרבתי אל שניהם..ואמרתי.."שלום רועי 😊 "
רועי-שלום אושר..שוב אנחנו נפגשים..אמר עם יחוך
אני-מוזר מאוד,מה אתה עושה כאן בשעה כזאת מאוחרת?
רועי-מטייל עם ג'וני..תכירי זה הכלב שלי..הסתכל על כלבו וליטף את ראשו..
אני-איזה חמוד..יש לו אף ורוד קטן 😛
רועי-חח כן..זה מה שמיוחד בו..שהוא מבוגר..אבל עדיין ניראה כמו גור קטן..
אני-בן כמה הוא בערך?
רועי-שנתיים
אני-חמוד..אמרתי והתכופתתי לעבר ג'וני זה היה שמו..שלום ג'וני..אמרתי מלטפת אותו..
רועי-תיז..רצה להגיד משהו..אך עצר שראה שג'וני מקשקש בזנבו ומלקק את ידי..ואני מצחקחקת ומלטפת אותו...
אני-רצית להגיד משהו?.נזכרתי כשרצה להוציא מפיו משהו..
רועי-ת'אמת שרציתי להגיד לך שתיזהרי..כי ג'וני לא כל כך חברותי.
אנילא חברותי?הוא מתוקי..אני ממש אוהבת אותו=]
רועי-והוא אותך..בגלל זה העדפתי לשתוק..וליראות מה יקרה.חח
אני-חחח לחכות וליראות מה יקרה?כמו עם הוא ינשך אותי או לא?חח
רועי-חח באמת לא ידוע למה חיכיתי..אבל הוא ניראה מרוצה..וניראה שאת מוצאת חן בעיניו
אני-חח אני שמחה..
רועי-אהה מצטער על היום..
אני-זה בסדר..חלמתי פחות או יותר..וזה לא אשמתך..
רועי-לאלא..גמאני מעופף בזמן האחרון..מצטער..
אני-זה בסדר..אמרתי עם חיוך...
רועי-ועם כבר מדברים..מה את עושה בשעה כזאת בחוץ?
אני-יצאתי לסיבוב,ישנתי המון...והייתי חייבת לשאוף אוויר..
רועי-אי אוהב לצאת בלילה..שאין אף אחד בחוץ..הכל שקט..ורק הירח,הכוכבים וג'וני איתי..אני רגוע יותר..
אני-ואני עז?
רועי-חח חס וחלילה...את הנסיכה שהצטרפה למסע..אמר וקרץ לי 😊 ..
אני-חח יש סיבה מיוחדת שהנסיך וסוסו יוצאים לשאוף אוויר?
רועי-אכן כן..חח..
אני-ברצנוך לחלוק עימי את הסיבה? [כמובן שהוא שיתף פעולה עם השיגעון]
רועי-אז ככה..חופש מהיום המתיש..שכל יום הוא מתיש..לפחות בזמן האחרון..במיוחד בתקופת הבגרויות..
אני-בגרויות..אהה אוקיי..איזו כיתה אתה?
רועי-י'
אני-כמוני=]
רועי-ואת בבצפר?
אני-פנימייה..צבאית..
רועי-את עובדת עליי..נכון?
אני-לא ממש..קרה משהו?
רועי-אני בפנימייה צבאית..חילל האוויר..
אני-אתה לא רציני?!?!?אני לא מאמינההההההה..
רועי-גם אני לא...איך זה שלא ראיתי יפה כמוך?
אני- 😁 תודה..כמו שאתה יודע יש תחומים שונים...
רועי-אני יודע...אז אני מניח שאת גם בחופשה..
אני-בדיוק...זה מה שטוב בפנימיות..
רועי-כן הא...איפה את גרה?
אני-הנה..והצבעתי על הבית
רועי-את שכנה שלי..נעים מאוד..חח
אני-נעים מאוד..ושנינו צחקנו טיפה..
רועי-טוב אושר..היה נעים מאוד לדבר איתך...ואני מקווה שניפגש לא רק בלילות 😉 וגם בפנימייה...
אני-על בטוח...בה ביי נופפתי לו לשלום..
רועי-בה ביי..והוא וג'וני נעלמו להם לבית שהיה ליד ביתי..

אחחח איזה מושלם הוא..אני לא מאמינה..גם שכנים..באותה הפנימייה..ובאותו הגיל...חזרתי על ביתי...ראיתי קצת טלוויזיה..וכנראה שזה מנגנון שינה מיוחד..אבל כחשוך אי אפשר שלא לישון..וכמובן נרדמתי...


אז..ממממ..רציתי לכתוב סיפור בסגנון שונה כמו שאתם רואים..מקום אחר..ועם שמתם לב שמות אחרים לגמרי מהרגיל...חח..ואני רוצה לדעת עם אתם אוהבים את הפרק הראשון..ועם אתם רוצים שאני ימשיך=]..
אוהבת מלאןן מלאןןן,
גלי 😂
נשמע יפור נדיר המשך דחוף
איזה יופי תגובה ראשונה=]..
תודה.............ל........איך קוראים לך? 😊
אני גלי..שלום 😁 ותודה על התגובה..
אוהבת מוצ'ווו!!!
גלי 😊
חח קוראים לי גל מאמי
חעחעחע יש לך שםםםםםםם מושלםם מהמםםםםםםםם!!!
גמלי קוראים גל..אבל כולם מעדיפים לקרוא לי גלי..טוב נו..חח=]
שלוםם גל=]] 😊
חחח איזה חמודהההה... שימי המשךך מאמיייי
התחלה יפה מאמי :]
המשך...
גליליליליייייייי איייי הנהההה עד סיפורר מושלםם ממך ומגלי2 חעחעעחע!!
אני דורשתתת המשךךך אתן שילוב ק=ט=ל=נ=י ביחדדדדדדד!!
ושלא תנטשייי את הראשוןןןןןןן חוחיקקק
מאוהבתתת בך נסיכהה שילי
והסיפורר נשמעע סוףףףףףףףף!!
א ה ב ת י מלאןןןן
טה קיירווו מונטוןןןןןןןןןןןן
יפיתי שילךךך=]]
סיווני-תודה מאמי על התגובה=] 😊

יפיתוש-חולההההההההההההה עליךךך יפתיייייייי!!!!!
גלי2-גמאני אוהבתת אותךך מו'צווו!!!ולא שכחת אותי כפרההההההההה עלייךךךך!!!חחח
אז יפיתוש..רק כדי שתיהי רגועה..חעחע...אני לא יפסיק ת'סיפור הראשון..השתגעת?!חחח אני מתה עליו..סיפור מושלם מהמם מעלף[צנועה שכמותי]..חחח
אוהבת אותך הכי שבעולם ואני שמחה שאת קוראת 😁
גלי 😊
התחלה מדהימה!!!

יאללה המשךך
דיזלית-תודה על התגובה מותק(:
אגב....איך קוראים לך? 😊
גליקקקקקקקקקקק!!

עכשיו קראתיי..

איךך יפפהה..

והשמות לא כ"כ שוניםם..

אושרי,אושר....
חעחע

השםם שלי עושה לך את זהה..P=

חעחעחעחע


הממששךך!!


אהבתתיי בטירוף!!

התחלה ממש יפה...
חחחח גלייייי יאוווו אני מאוהבתתתתתתת בךךךך בובעעעעעעעע!!
ואנייי דורשתתתת המשךךךך לשניהםםםם ועכשיווו!!!!
יפיתי=]]
סיפור יפה מאמי.. =]

מחכה להמשך..
לילוש 😊
יאאא איך כייף כמה תגובות..המשך אולי בערב=]]

חח אושריקקקק לא שמתי לבב..חחחחח..אושר..ואושרי..יא אללה אתה מפורסם אצלי הא?..חחח

יפיתוש-נשמתיייייי חולה עלייךך המוניייםםםם!!!!יותרר מידייי אפילווווווווו...!!!!חייםםםםםם שליייייי 😁 חח

לילוש-תודהה על התגובהההה...מואההההההההההההה ענקיתתתת😘

אוהבת המוניםםם גלייייי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך