QUOTE (koka15 @ 15/07/2006) יש לי בעיה נכון לכולם שהן מגיבות או כותבות שיר סיפור
אז יש כזאת תתמונה חתימה בסוף או תכתב הזה איך אני עושה את זההה??!! אשמח עם תעזרו לי
בר כהןן.. 😊
שלחתי לך הודעה פרטית, לא ממש הבנתי מה רצית. אז תגיב שם 😊
נראה לי שהיא רוצה לדעת איך לשים כתב בחתימה שלה,או לחילופין תמונה..
אתןן המנהלות הכי הכי הכי טובות שהיו לפורום הזה..
אתן מתוקות ותמיד עוזרות!
תמשיכו ככה..
אוהב אותככןן!=]
אושרי כן כבר דיברתי איתה 😊
איזה חמוד אתה !! תודה תודה, ואני נהנת ובטוחה שלידור מלקרוא את כל הדברים המדהימים שאתה כותב וכולם פה !! ואוהבת אותך 😊
אני צריכה עזרה דחוףףףףףףףףףף!!!!
איך מעלים לפה תמונות לשם משתמש ולמטה לחתימה...???????
ממ כן אתם ממש מנהלות טובות :]]
עכשיו גם אני צריכה עזרה...
איך אני יכולה להוסיף חתימה למטה...איפה שרשום לי כאילו את המשפטים האלה בכל תגובה...
אני רוצה לשים תמונה ואני לא מצליחה
תודה
לירווווווווני 😊
את לוחת על השם משתמש שלך,
ובוחרת "עריכת חתימה"..
ואז שמה...
ובקשר לסמל האישי(מאמיever4) אותו דבר כמו שכתוב למעלה^^
רק שאת צריכה ללחוץ על עריכת סמל אישי..
מקווה שעזרתי!=]
לא הבנתי מזה ה"לב ארד" "פרופסורית באהבה" " מלאך" וכל האלה שכתובים ליד השם...
אזז.. מזה? חח :]
QUOTE (barshoval @ 03/10/2006) לא הבנתי מזה ה"לב ארד" "פרופסורית באהבה" " מלאך" וכל האלה שכתובים ליד השם...
אזז.. מזה? חח :]
אלו סתם סטטוסים כאלו שמשתנים ככול שמספר ההודעות שאת
כותבת גדל.. זה דבר שרירותי בתכ'לס... סתם שטויות
אההההההההההההה חחחחחחחחח הבנתי😊
QUOTE (barshoval @ 03/10/2006) אההההההההההההה חחחחחחחחח הבנתי😊
אני שמחחח 😁
וואי אושרי תודה חח איזה חמוד שאתה עוזר (:
כל הכבוד ! תודה [: שכחתי בכלל שקיין האשכול הזה .
QUOTE (hila1990 @ 07/10/2006) וואי אושרי תודה חח איזה חמוד שאתה עוזר (:
כל הכבוד ! תודה [: שכחתי בכלל שקיין האשכול הזה .
חחחחחח 😂
אאווי,זה כ"כ שטווייות!@$
אני שמחח שאני יככול לעזוור! 🙄