שלום לכולם!
אני לידור וחן ואנחנו המנהלות החדשות פה בפורום.
אם יש לכם בעיה, פנייה, הערה או טענה, תהיו חופשיים לפנות אלינו או פה או בפרטי.
תהנו,
לידורי וחן 😊
חיים שליייי!!!!
אני לא מאמינה שאת מנהלת חדשה פהה!!!
איזה כייף לי, יש לי קשרים עם המנהלת חחח
בהצלחה אפון קטנטן שליי..
אוהבת ברמות-עללללל..
סנופי שלךך..
חחחח תודה נסיכה שלי ...
אוהבת אותך המוןןןןן!!!
אני חייבת להגיד שאתן מנהלות פה בצורה מדהימה!!
ממש כיף להיכנס לפה=]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 17/02/2006) אני חייבת להגיד שאתן מנהלות פה בצורה מדהימה!!
ממש כיף להיכנס לפה=]
כלללככךך איתך
יא רק עכשיו שמתי לב לתגובות שלכן.
תודה רבה לשתיכן!!!
גלו'ש,בתאלו'ש גם אני רק עכשיו שמתי לתגובות שלכן!!
איזה מתוקות-תודה רבה!!=]
אני צריכה עזרה פירסמתי סיפור ואני רוצה לערוך את ההערות של שם האשכול ואני לא יודעת איךךךך
QUOTE (stanik @ 16/03/2006) אני צריכה עזרה פירסמתי סיפור ואני רוצה לערוך את ההערות של שם האשכול ואני לא יודעת איךךךך
שלחתי לך הודעה פרטית,תגיבי לי שם כבר.
אני חייבת להגיד לכן משהו..
אתן מנהלות פה בצורה מדהימה.. באמת..
ממש כיף להיכנס לכאן..
ואממ אתן התגברתן בצורה מדהימה על התקופת יובש שהייתה פה..
אוהבת המוןןן
רותמי שלכן =]]
יש לי בעיה נכון לכולם שהן מגיבות או כותבות שיר סיפור
אז יש כזאת תתמונה חתימה בסוף או תכתב הזה איך אני עושה את זההה??!! אשמח עם תעזרו לי
בר כהןן.. 😊
יש לי בעיה נכון לכולם שהן מגיבות או כותבות שיר סיפור
אז יש כזאת תתמונה חתימה בסוף או תכתב הזה איך אני עושה את זההה??!! אשמח עם תעזרו לי
בר כהןן.. 😊
QUOTE (רותם-יוני @ 07/07/2006) אני חייבת להגיד לכן משהו..
אתן מנהלות פה בצורה מדהימה.. באמת..
ממש כיף להיכנס לכאן..
ואממ אתן התגברתן בצורה מדהימה על התקופת יובש שהייתה פה..
אוהבת המוןןן
רותמי שלכן =]]
יא איזה מתוקה, תודה ! אנחנו משתדלות.