גרררררררררררררררררררר מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
אוהבת אותך
ברוש=]
חחחחחחחח כפרה על המור הזאת (((((((:
חחח מורי בסוף עשיתי מה שאמרת למחר
עם המסגרת וזהה
חיברו תמונה שלנו בפוטושופ ושמרתי אותה בדיסקט
הלכתי לקניון וביקשתי שיהפכו אותה לתמונה רגילה.ו..שיגדילו
וקניתי מסגרת מעץ עבה חומה יפה כזו =]
רק מחר אני ילך לעיר לחפש מקום שיחרטו לי על המסגרת ת'תאריך שלנו../=
קיצר בובי
תמשיכי
אוהבת אוותך ותודה
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 02/07/2006) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 02/07/2006) חחחחחחחח כפרה על המור הזאת (((((((:
חחח מורי בסוף עשיתי מה שאמרת למחר
עם המסגרת וזהה
חיברו תמונה שלנו בפוטושופ ושמרתי אותה בדיסקט
הלכתי לקניון וביקשתי שיהפכו אותה לתמונה רגילה.ו..שיגדילו
וקניתי מסגרת מעץ עבה חומה יפה כזו =]
רק מחר אני ילך לעיר לחפש מקום שיחרטו לי על המסגרת ת'תאריך שלנו../=
קיצר בובי
תמשיכי
אוהבת אוותך ותודה
נשמתייייייייי היפה (:
איזה ליגה שעשית מה שהצעתי לך
ורעיון מצויין לחרוט על המסגרת את התאריך שלכם , @ !
וואיייייייי אני אגיד לך שוב מזל טוב ואני בטוחה שהוא יאהב את זה [:
ומלא מלא זמן לא דיברנו באייסי, אז דברי איתי בובבבבבי שלי
Love You
מורי [:
מזל טווווב (:
רק בשמחות
[לאדעת מה הקשר //=] חח
מההההממממממממם
המשךךך מאממיייי :]]
😊
חחחח 2 פרקים מעלפיייייים
רואיםם שאת מאוושררררת(:
הכי שמחה בשבילךך יפהה שליי..
-מגיע לך- !
מחכה להמשששך ;]
בתתתתאלוש
מושלםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייי הכי מהררררר שאפשרררררררררררררר
ברוש=]