תירשמיייי המשךךךךךךך..... 😠
את רומשתת יפההה...!!!
אבל תמשיכיייי... 😁
יאלללה מחכיםםם להמשךךך..
- נועיקקק =]]] -
???????????????????????????????
פרק ...אין איןן מיליםםם פשוטט מהמםםםםםםםם
המשךךך דחוףףףףףף
ייייייייייאו
=]]]]]]]
תשמשיכייי מאמייייייייייייייייייייייייייייייי......דחחחחחחחחוף
אני לא ישן בלילההה !! 😊
ואת מוזמנת לשליי
"החיים שלי=>סיפור אהבה"
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...t=0#entry895015
מהה?? למההה?? הוא סיפור כ"כ יפהה ..
למה את רוצה להפסיק מאמי? 😢 😢 😢
QUOTE לא יודעת למה, האמת שאין לי בזמן האחרון כל כך השראה, אין לי רעיונות.
אין לי הרבה חשק לכתוב, אני אפילו כבר לא כ"כ מצליחה לסיים פרק כמו שצריך.
אני אחשוב על זה עוד קצת
אולי אני אתחיל לעבוד על פרק אחרון אבל הוא יהיה פצצה [:
ניראה כבר אני אעדכן אתכן
אבל תודה למי שהגיבה עד עכשיו
אני אוהבת אתכככככככככככן !
חבל מאמי זה סיפור נורא יפה
אבל זו החלטה שלך
אוהבת..
מדהיםיםםיםיםים =]
מחכה להמששך.
שבתת מוווושלמת..[:
קצצצצצצצר..
אבל יפפפה...
עוד רומממנטיייקהה.
אחח אחח הרומנטיקה פה משתלטת על אנשים$#@
חיחי.. 😁 😁 😁