סווופפפ...
לאןן נעלממתתת?!?!?!?!?
מאמי...
מוכשרת
שלי...
המשךך
דחוףףף 😊
סופה..מה עם המשך מאמי ? 😢 נטשתת
התענגתי מכל שניה..לא רציתי שזה יגמר..
אבל עצרתי בשיא.
אני: איי..גנחתי השקט..רותם דיי..
אבל הוא לא הפסיק..רק המשיך כמו משוגע..
אני: דייי..הרמתי את ראשו מהחזה שלי.
רותם: אני לא יכול סופה נווו..הצביע על הקינג הקטן שלו..
אני: נו אז תרגיע אותו..אמרתי מסמיקה.
רותם: את יודעת שאני לא יכול..וזה ישפיע על כל הערב..יהיה לי כאב..
אני: ביצים..השלמתי את המשפט וצחקנו שנינו.
רותם: אז..התקרב אליי לאט..
אני: אז?? חייכתי חיוך שובב..
הוא התקרב אליי לאט..כל שניה שחלפה רק חשקתי בו יותר..הוא החל ללקק את צווארי..ולנשק אותו בחושניות מטריפה..כבר לא יכלתי, ליטפתי בעדינות את גבו החלק..עד שהגעתי אל ישבנו המושלם.
הוא המשיך בשלו, הוא עלה אל פניי והתנשקנו בפראיות, פשוט בלענו אחד את השניה.
הוא עצר וחייך אליי..
אני: חח מה?? צחקתי.
רותם: אני כ"כ אוהב אותךךךךךךךךךךך..צעק!
אני: חחח מטורףף..גם אניייייי מלאך שלייי..
רותם: כבר הרגת אותי?
אני: למה???
רותם: מלאךך..בעע אני שונא את המילה הזאת.
אני: אז אני לא אקרא לך יותר ככה עולם שלי..
רותם: זה הרבה יותר טוב סקסית..לחש לי ונישק בלי סוף.
אני: טוב אני לא רוצה לשבוע ממך עכשיו..
רותם: אני באמת לא יכול..
אני: טוב תן לי לעשות משהו שירגיע אותךך..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
רותם: יואו איזה טעים הסיני הזה..
אני: חח זה השף של הצימר הכיןן..לקחתי סיכון עם זה..
רותם: יפה שלי..ניגב את פיו עם המגבת וליטף את ידי..הכל כל-כך מושלם, אני מתרגש..
אני: חחח אוצר שלייי..כ"כ כיף לי איתך פה ביחד..לבד..מוכנה להישאר ככה לנצח.
רותם: גם אני מוכןן..לתמיד..
הוא לגם שלוק אחרון מכוס היין שלו..'בואי..' קם ממקומו והושיט לי יד.
קמתי אחריו..הוא התקדם לכיוון המיטה..ועצר.
נעמדנו אחד מול השניה..מביטים עמוק בעיניים..לא מוציאים מילה.
לחצתי על כפתור השלט,השיר של מריה קארי נשמע ברקע.
רותם: תיכננת הכל אה?
אני: כן..
רותם: איי מושלמת שליי..
הסתכלתי אל תוך עינייו..עמוק..
אני: רואים טירוף בעיניים שלך..לא יודעת להסביר..
רותם: מטורף מאהבה..
הוא הרים אותי והשכיב אותי על המיטה.
הוא עלה עליי..התחלנו להתנשק באיטיות..בעדינות סוחפת..
פתחתי את קשר חוט החלוק שלו והורדתי אותו מעליו..וכך גם רותם עשה לי.
אני: שניה אוצר..הסתובבתי וירדתי אל רגלי המיטה והוצאתי משמה את קופסת השוקולד הנוזלי.
רותם: חחח שובבה..
אני: מה? 😁 אהבתי את הרעיון פעם שעברה..
רותם: חח יפה שליי..צעקקק..והתחיל לנשק אותי בפראיות..ידיו נגעו בכולי..
תפסתי אותו מידיו וסובבתי אותו..עכשיו אני הייתי מעליו.
התיישבתי עליו והתחלתי למרוח על חזהו שוקולד..
אחרי שעות של פינוקים, הנאה, עינוג אינסופי ואהבה..אהבה שלא תתואר בשום צורה..
נרדמנו.
בשעה 8 צלצל השעון המעורר.
כיביתי אותו.
רותם עדיין ישן כמו תינוק..כ"כ נהנתי להסתכל עליו..יכלתי להמשיך ככה לנצח..
אך היינו חייבים לעוף שלא יהיה שקוף מידי, להיכנס למלון לפני שכולם יתעוררו.
קמתי מהר שטפתי את פניי, והבאתי את מגש הארוחת בוקר מחדר האוכל הסמוך.
הערתי אותו הליטופים מעבירי צמרמורת..ונשיקה רכה על שפתיו המדהימות.
הוא החל לפתוח את עיניו באיטיות..
אני: בוקר טוב נסיך..
רותם: בוקר טוב אוצר..
אני: קח..הגשתי לו מגש של ארוחת בוקר.
רותם: חח חולת נפש עדיין לא ציחצחתי שיניים..אמר קצת צרוד.
אני: חח מה זה הקול הזה.?
רותם: לא יודע, נראה לי הצטננתי..
אני: אוישש..
רותם: בקטנה עולם שלי..אני הולך שניה לשטוף פנים..
אני: טוב אוצר שלי..מה למרוח לך על הטוסט?
רותם: כלום יפה שלי..
אני: אבל יש פה אלף-האיים אתה אוהב..
רותם: חח טוב יפה שלי..טיפה..צעק מחדר האמבטיה.
אחרי דקה או שתיים או חזר אליי..הגיף את הוילונות,קרני שמש החמימות נכנסנו במלוא הדרם אל רחבי החדר..
אני: איזה בוקר מושלםםםם..אמרתי עוצמת את עיניי..
רותם: מושלם כמו הלילה שהיה לנו אוצר..נישק את שפתיי בעדינות..
אני: חח יואו יש לך ריח של משחת שיניים בעעע
רותם: מגעילה..
אני: חח סתם עולם שלי סתםם..ופיציתי אותו בצרפתית לוהטת..
רותם: כשהתנתקנו..מאיפה את יודעת לנשק ככה אלוהיםם???
אני: חח דיי נוו..יאלה בוא נאכל מהר אנחנו חייבים לעוף..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אחרי שבוע מפרך של עבודה קשה..של געגועים הביתה, למשחפה, לחברות..
הגיע יום הבכורה.
אחרי החזרות הגנרליות על הבמה..עידן כינס אותנו לשיחת עידוד אחרונה, 10 דק' לפני הופעה.
התיישבנו כולנו מבוהלים כמו מטורפים..כוססים ציפורניים..
עידן: אהמ אהמ.. טוב אני לא רוצה להרחיב יותר מידי, אני יודע שכולכם לחוצים מההופעה, אבל אחרי השבוע המטורף הזה שהיה לנו..אחרי החזרות הגנרליות שהיו לנו פה, וראיתי את התוצאות..
אני מאמין פה בכל אחד ואחת ממכם, אתם מוכשרים בטירוף, אתם העילית של הרקדנים בגילכם.
לא סתם נבחרתם, אתם מוכיחים את עצמכם שלב אחר שלב..
היום זהו ערב הפרימיירה, יהיו פה ציידי כישרונות, המשפחות של חלקכם, חברים, יהיו פה המון שופטים מעולם הריקוד..אולי גם קצת סלבס..
בקיצור זהו הערב שיקבע את עתידכם כרקדנים/רקדניות.
אני לא רוצה לעכב אותכם יותר אני רק רוצה לאחל לכולכם בהצלחה, אני יודע שאתם מסוגלים לכבוש את העולם, רק תתנו את עצמכם ואני מבטיח שהכל יבוא לבד.
אוהבת אותכם ובהצלחה!!!!!!
כולנו מחאנו כפיים..התרגשנו טיפה ממילותיו הנוגעות..אני ומאור הידקנו את לחיצת היד שלנו..
מאור: את כ"כ יפה..
אני: תודה חיים שלי..גם אתה חתיך בטירוף..מתאים לך האיפור הזה..
מאור: כןן..המאפרת פה סוף הדרך..
אני: כן חבל על הזמן..
רותם: כל הרקדנים שלי אליי בבקשה..אמר ברישמיות.
מאור: בואי, ומשך אותי בידי.
רותם: אני יודע מה אתם מרגישים עכשיו..אבל אני יודע עוד משהו..
אתם הקבוצה הכי טובה פה..בשיא הכנות.
אני מכיר אותכם, ואני יודע למה אתם מסוגלים..אתם יכולים להעיף את הקהל..
תתנו את כל כולכם! אני יודע מה אתם שווים!!
חיבוק קבוצתי..התחבקנו כולנו וצחקנו..
רותם שם את ידו במרכז המעגל..שמתי יד על שלו..וככה כל אחד שם את ידו עד שזה ניהיה ערימה ענקית.
כולם: ב-ה-צ-ל-ח-ה..הורדנו והעלינו את ידנו בקצב ההברות.
כולם התפזרו לסידורים אחרונים לפני העליה לבמה..
רותם: סופה בואי שניה..
מאור: אני הולך שניה לחדר הלבשה..למאפרת חח..תבואי זריז את עוד צריכה להתלבש..
אני: טוב מאמי שלי אני כבר באה..שיחררתי את ידו והוא הלך.
אני: אוצר שלי אני כ"כ לחוצה..לחשתי לרותם..
רותם: אין לך על מה יפה שלי..את הרקדנית מספר 1 פה..עידן כבר מתכנן עלייך עולמות..
אני: חח יואו זה רק מוסיף ללחץ שלי י'טיפש.
רותם: בואי שניה..הוא לקח את ידי והוביל אותי על מאחורי הקלעים..אף אחד לא היה..והיה טיפה חשוך..
אני: מאמי זריז אני חייבת להתלבש..
רותם: קחי..והושיט לי שקית קטנה..
אני: מה זה??
רותם: זה שרשרת מזל..עם ברכה מיוחדת..שימי אותה עלייך בהופעה ותזכרי שאני תמיד איתך עולם שלי.
אני: אוי אהוב שליייייייי..חיבקתי אותו חזק חזק..שיפיג ממני את הלחץ..
פתחתי את הקופסא ולעיני נגלתה שרשרת זהב עדינה שבמרכזה תיליון מיוחד..
מצד אחד ברכה מהרב..ומצד שני הקדשה מרותם: אהובתי היחידה..שלך לנצח. רותם.
אני: זה הדבר הכי יפה שנתנו לי בחיים.
רותם: אני שמח לשמוע אהבה שלי..אמר לי בעודו עונד את השרשרת על צווארי.
אני: הסתובבתי אליו כשסיים,אני אוהבת אותך..תודה שאתה איתי.לחצתי על ידיו והסתכלתי עמוק בעיניו..
רותם: אני איתך כי אני אוהב אותך כמו שבחיים לא אהבתי ולא אוהב..את הכל בשבילי אוצר שלי..
אני: גם אתה יפה שליייי..אני נשבעת!!
התנשקנו מעט..
פתאום שמענו את עידן מתחיל לנאום..
רותם: טוב תעופי להתלבש עוד עשר דק' את עולה לבמה..עכשיו מופיעים הבלט, המודרני ואח"כ אתם..
אני: טוב עולם שלי.. נתתי לו עוד נשיקה קטנה ורצתי מהר אל חדר ההלבשה..
מאור: נו מאמי זריזזזז..
אני: הנה הנה..מהר הורדתי את בגדיי מהקולב סגרתי את הדלת..
מאור: אני יעזור לך??
אני: לא מאמי..
מהר פשטתי את בגדיי מעליי..שמתי את מכנס ההיפ הופ הגדול הנופל..וחולצת בטן מטורפת של אירית.
שמתי ביד שמאל כפפה ארוכה שרואים את האצבעות..
מהר נעלתי את נעלי הריקוד והייתי מוכנה.
אני: חח מה אתה מסתכל המום??
מאור: אם לא הייתי הומו..מה הייתי עושה לך..
אני: חח שתוק דפוקק אחד..
חיבקתי אותו חזק חזק..
מאור: יואו את כולך רועדת..
אני: תמיד זה ככה לפני הופעות..
מאור: טוב יפיופה אחת אנחנו צריכים לעלות כבר בואי..
אני: שניה.. חטפתי מבט אחרון במראה ניפחתי את שערי הארוך עוד טיפה שמתי ליפ-גלוס פעם אחרונה ויצאתי.
במדרגות אל הבמה..
מאור: אם רותם רואה אותך ככה הוא הורג אותך.
אני: חח לא הוא יודע שזאת הופעה..
מאור: י'זבל אני לא מאמין ששמו אותך ב3 ריקודים בשורה הראשונה ועוד באמצע.. ועוד ב2 ריקודים את גם בשורה הראשונה אבל בצד..
אני: חח אז מה אתה רק ריקוד אחד מאחורה מה אתה עף??
מאור: אוף..זה מעצבן..
אני: בקטנה אוצר שלי..יואו אני מתה כבר לראות את המשפחה שלי ואת החברות שלי..
מאור: הם פה??
אני: ברוררררר..
מאור: את יודעת..גם יונתן פה..
אני: באמתתתת????
מאור: חח כןן..הוא נסע כל הדרך מחיפה לפה..
אני: איזה חמוד..
מאור: חח כןן..
הגענו אל מאחורי הקלעים..כולם כבר עמדו שמה..שותקים ומציצים אל קבוצת המודרני שהייתה על הבמה כבר..
עידן: סופהה בואי לפה.. לחש-צעק לי.
אני: מה?? אמרתי טיפה רועדת..
עידן: למה את רועדת ככה???
אני: התרגשות לפני העליה לבמה..
עידן: טוב אתם עולים עוד חצי דקה, סופ אני בונה עלייך שתתני את כל כולך..אני סיפרתי פה לחברים שלי הציידי כשרונות עליך המון..אל תאכזבי אותי..
אני: אני לא..מבטיחה!
עידן: אני שמח לשמוע מאמי..הוא חיבק אותי..יאלה רוצי תורכם!!
כל הרקדנים בקבוצה שלי כבר עמדו בסדר הכניסה..רק אני לא עמדתי.
רותם: סופ הבואי לפה כבררררר..צעק
אני: אני באהה..
נעמדתי במקומי..הייתי הראשונה להיכנס.
שניות לפני העליה לבמה..רקדני המודרני כבר יצאו..עידן עלה לבמה והציג אותנו.
ליבי התחיל להשתולל..הפרפרים בבטן כבר הרגו אותי..התחלתי להזיע טיפה..
מאור: סופה את בסדר?? לחש לי.
אני: כן מאמי..לחשתי לו חזרה.
המוזיקה התנגנה ברקע..נכנסתי אל הבמה ואחריי כולם..
האנדרנלין התחיל להשתולל..
המוזיקה המשיכה עוד טיפה..ידעתי שכאן אני צריכה להיכנס.
ונכנסתי בידיוק בזמן אל הריקוד..
המוזיקה בשיא הווליום והקהל הצועק, המעודד.. רק נכנסתי לאטרף יותר..
רקדתי כמו שבחיים שלי לא רקדתי..הגעתי לרמות של גמישות וחדות שלא ידעתי שאני מסוגלת בכלל..
הרגשתי בעננים..כאילו לקחתי סם או משהו..
רקדתי..
רקדתי כאילו אין מחר..
כאילו אני לבד על הבמה..
במבט חטוף ראיתי את רותם שלי מסתכל עליי, ועיניו נצצו כאילו ראה יהלום..חיוכו המדהים..רק חיזק אותי יותר.
במבט חטוף שני ראיתי את מאורי שלי נותן את כל כולו..ממש כמוני..
אני חושבת שנראינו מדהים בדק' האלו על הבמה..
הרגשתי פורחת וזוהרת..
ידעתי שלא טעיתי.
זהו היעוד שלי בחיים-הריקוד.
אחרי 4 דק' של שיכרון חושים..סיימנו את הריקוד.
היו לי כמה שניות להסתכל על הקהל לפני שירדתי מהבמה, חיפשתי את משפחתי וחבריי בעיניים ולא מצאתי..
האולם הענק הכי לפחות 1500 איש..התאכזבתי מעט, אבל ידעתי שלא יאכזבו אותי..שהם היו שם ברגעים הכי גדולים שלי.
יצאנו מהבמה בצורה מסודרת..
נכנסנו אל אחורי התאטרון שוב..כולם רצו אל כיוון חדרי ההלבשה..
אני הלכתי אל רותם..מהר רצנו אל המקום שהיינו בו מקודם..הוא תפס אותי בכתפיי..ונישק אותי בכל הכוח.
רותם: בחיים לא ראיתי אותך יפה יותר..אמר לי כשעינייו דומעות.
אני: הכל בזכותך..אני חייבת הכל לך.
רותם: רוצי מהר להתלבש..וחכי עדיין לא דיברנו על התלבושת הזו.. צחקתי מעט ורצתי שוב אל חדר ההלבשה.
ראיתי את מאור בתחתונים לובש מהר את המכנס..
מאור: נו מהררררררר איזה נחת רוח אלוהיםם..
אני: הנה י'לחץ אחד..
הוצאתי מהארון את ההופעה השניה התלויה על הקולב והתחלתי להתלבש..
מאור: כולי אנדרנלין..
אני: היה מטורף עכשיו..היית פשוט מדהים!!!!!
מאור: אני???? שמת לב איך רקדת שם סופה??? כמו מטורפתת!!
בחיים לא ראיתי מישהי רוקדת ככה..אפילו לא מורות לריקוד.. מאיפה זה יצא לך????
אני: כשאני על הבמה..זה כאילו שאני מקבלת כוח על-טבעי.. חח זה נשמע מוזר..אבל זה ככה!
מאור: זה נשמע אמיתי מידי..את רוקדת פשוט מדהים..התקרב אליי ואמר לי.
אני: תודה עולם שלי גם אתה.. חיבקתי אותו..עוד חיבוק קורע לב.
מאור: טוב די אני יתחיל לבכות.. תלבשי מהר ת'מיני ובואי כבר, עכשיו זה הריקוד המשותף שלי ושלך.
אני: כן אני יודעת..שמתי מהר את רביון התחרה עד הברך ומעליו את המיני, לבשתי את הגופיה המהממת מהר..
מאור: אני לא מאמין שהצלחת לסדר לנו חדר לבד..
אני: עד שהצלחתי להוציא את זה מעידן..ואיי..חח הוא בכלל חושב שאנחנו זוג.
מאור: חח באמת?
אני: כןן..חחח הוא קורע.. אמרתי לו בעודי בוחנת היטב את הופעתי במראה..
מאור: בואיייייייי כבררררררררר..משך אותי בידי ועלינו בריצה אל כיוון הבמה..
רקדני המודרני היו בתחילת הריקוד השני שלהם..
אני: אתה רואה שאתה סתם נלחץ?? הם רק עכשיו נכנסוו..
מאור: לא משנה..נישב פה ונסתכל עליהם.
אני: לא לא..בוא נעשה חזרה על הקפיצה שלי עליך..
מאור: בואי..
נעמדנו במקומותינו ועשינו כמה חזרות על הקפיצות..
רותם: סופה מאור..בואו..
כולם עמדו במקומותיהם שוב..כמו חיילים..בלי להוציא הגה.
מושלמות שלי . .
החלטתי להמשיך עם הכתיבה, יש לי חשק בטירוף!
אבל תקשיבו, יש לי חודש מטורף עם מבחנים ועכשיו התחלתי לעבוד . . יהיה לי קצת קשה לשים בעיקביות פרקים ארוכים, או אפילו קצרים . . כך שאני לא מבטיחה שיהיה כל יום פרק.
אני מקווה שאתן מבינות אותי . . ותודה שחיכיתן והמשכתן להגיב בכל הזמן הזה . .
אני בחיים לא אשכח לכן את זה!!
א-ו-ה-ב-ת בלי סוף אוצריות קטנות שלייי . .
נ"ב:
שלא תגידו שלא פיציתי, פרק בין הארוכים עד עכשיו!!
ווווואו סופפפה
את הכי מוכשרתת בעוללללם באמתת!!
אתת כותבת בצורהה כזאת נדירררררה!
מחכה כבר להמשךךךך!!=]
אוהבתותתתתתתך
בטח מפצצצצצצצצה
מדהההים בטיירוף
אני שמחחחחחה שלא הפפפסקת
חחבל על הסיפור המושששלם ההזה !#@$ ((:
תממשיכי נסיכככה שלי
לאבבבב יו
וואי זה פרק לא רק בין הארוכים במיוחד אלא בין היפים במיוחד!! במילה אחת מ-ו-ש-ל-ם!!
תמשיכייי
QUOTE (stanik @ 12/05/2006) וואי זה פרק לא רק בין הארוכים במיוחד אלא בין היפים במיוחד!! במילה אחת מ-ו-ש-ל-ם!!
תמשיכייי
מחזקת..!!
לילוש 😊
ואי פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך
יואווווווווווווווווווווווו
סופהההההההההה
אני פשוט אוהבת אותךךךךךךך
אני כל כך שמחה שהחלטת להמשיךךךךךך
ובהצלחה במבחניםם
אוהבתת
טלוש
וואי
מאמי
הפתעת
באורךך
יצא
מ=ע=ל=ף
לאללה!!!
איןן
אין
את
פשוט
מושלמת!!!
המשךך
דחוףףף..😊
איזה ארוךךךךךךךךך
יצא לך מדהיםםם סופההה
לאבב יווו =]=]=]=]]]]
אה ומורי, תודה על התגובה של ההפגנה . .
חח העלית לי חיוך ברגע שראיתי את זה . .
אוהבת המוןן!!!