מדהים כ"כ , ! #
מקוווה שלא תפפפסיקי 😢
מדדדדדדדדדדדהים
אוףף אל תממשיכי
הסיפור שלך הכי יפפפה פפה !#
hermosa
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
סנופ קראתי עד עמוד 5...
אני יודעת שזה ממש קצת ואני עוד מתה להמשיך אבל נעצמות לי העניים אני לא מרוכזת..
אני אמשיך מחר בעזרת ה'... סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףףף
באמת וואת כותבת הכיי יפה שאפשרר....
אוהבתת אותך עולםם שליייייייי
אייי אוצר שלייייי.. כבר אמרתי לךך מה אני חושבת על הפרק נכון?!
אז חוץ ממה שאמרתי ומה שזה גרם לייי אני גם חושבת שהפרקקק הזה היה פשוט מעלףףף!!!
הכתיבהה שלך, הכל כל כך אמיתי...
אני מחכה לפרקים שלך..
ולדעתי, אסור לך להפסיק...
את ראית מה את גורמת לכל אחת שקוראת את הסיפור שלך..
אל תפסיקי ..
QUOTE (Sugar-flower @ 10/05/2006) hermosa
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
ברנו'ש hermosa זה יפה, אבל שאת באה להגיד את זה למישהי.
פה את צריכה לפנות בזכר אז זה hermoso. עם o בסוף.
חח פשוט ראיתי שאת כותבת את זה כבר כמה פעמים ככה.
כ"כ יפהההה...!
מקווה שלא תפסיקי תסיפור
יש לך את האחד הסיפורים היותר יפים באתר
אוהת המון - לילוש 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה לא זה..
פשוט פעם שהייתי אצל חברה שלי ששם הכינוי שלה זה HERMOSA נכנסתי לשם המשתמש שלי ומאז זה לא יוצא לה והיא לא יכולה לחזור לשם המשתמש שלה וגם לא לשנות אותו.. אז הקיצר היא משתמשת בשלי ומציינת כל פעם שזאת היא..
חוץ מזה.. לא חושבת שאני יודעכת מספיק ספרדית כדי שתתקני אותי??_(אל תשכחי שאני ארגנטינאית!!)
ולפרק המדהים.. פשוט כל כך יפה.. את מוכשרת שרמות..
ואם תפסיקי אותו זה יהיה ממש חבל.. כי אפילו בימים הכי לחוצים שלי אי נכנסת לאתר כדי לקרוא את הסיפור המדהים הזה שלך..
אני עדיין מבינה אותך.. כשאין חשק לכתוב פשוט זה לא שווה את זה.. אחת הסיבות שהפסקתי את הסיפור שלי..
מקווה שתרגידי טוב בקרוב..
תנסי לראות בהכול את הטוב.. ותדעי שהכול חולף.. ושמתי שהוא בהמשך הכול יהיה טוב יותר..
אוהבת אותך מוכשרת שלי
ופה בשבילך.. ממש תמיד!
ברן
הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה הפגנה
א=ס=ו=ר ל=ך ל=ה=פ=ס=י=ק !
חחחחח מורי אני פשוט חולה עליךך(:
QUOTE (Sugar-flower @ 10/05/2006) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה לא זה..
פשוט פעם שהייתי אצל חברה שלי ששם הכינוי שלה זה HERMOSA נכנסתי לשם המשתמש שלי ומאז זה לא יוצא לה והיא לא יכולה לחזור לשם המשתמש שלה וגם לא לשנות אותו.. אז הקיצר היא משתמשת בשלי ומציינת כל פעם שזאת היא..
חוץ מזה.. לא חושבת שאני יודעכת מספיק ספרדית כדי שתתקני אותי??_(אל תשכחי שאני ארגנטינאית!!)
חחח ברנו'ש מאמי באמת שבאתי מכוונה טובה כי זה הפריע לי לראות את זה..
וכולם יכולים לטעות , אפילו אם את ארגנטינאית ..[למרות שלא ידעתי שאת כן]...
בקיצוררר.. ד"ש חמה.. צ'או בייבי..
[FONT=Arial]סנופיייייייייי יפה שלייייייייי...
איזה המשכיםם נשבעת לך התמכרתי... חחחח אני נהנת לקרוא...
קראתי עוד כמה .. חחחחח לאט לאט אני מתקדמת...
טוב נסיכהה שלי שימי עוד המשכים ...חחח
יאלה חיים שלי אני עפתי לישון לילה מושלם שיהיה לך -כמוך!!
אוהבת אותך הכייי שאפשרררררררר...
ואל תפסיקי לרקודד חחח מתה עליךך~~~
סופפפפ המשכים מהממים :]
עוווד 😛